آفتاب
سردار نقدی:

اسرائیل در جنگ با مردم غزه ناکام ماند

اسرائیل در جنگ با مردم غزه ناکام ماند

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه مقاومت مردم ايران در طول مبارزات انقلاب و جنگ تحميلي تبديل به الگويي بي نظير براي مردم لبنان و فلسطين شده است، گفت: ارتش اسرائيل چهارمين ارتش مجهز دنياست؛ اما در برابر مقاومت مردم غزه ناكام مانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين با حضور در هيئت عاشقان ولايت شهرستان نظرآباد استان البرز، ضمن اشاره به پيشرفت چشمگير كشور در زمينه هاي علمي، فناوري، سياسي و ... وضعيت كشور را با قبل از پيروزي انقلاب مقايسه كرد و گفت: اين پيروزي ها حاصل مقاومت وايستادگي ملت قهرمان ايران به خصوص ايثار و گذشت شهداست كه وضعيت كشور را از حالتي عقب مانده و وابسته، به وضعيتي ممتاز و عزتمند مبدل كرد.

وی از فعاليت هاي دشمن براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران با استفاده از همه توان و روش ها از جمله حمله بي ثمر نظامي و عرصه فرهنگي سخن گفت و افزود: دشمن در اين عرصه به ويژه با استفاده از ابزار ماهواره و برنامه هاي فاسد شبكه هاي ماهواره اي و ترويج اعتياد به خصوص در بين جوانان و ايجاد تفرقه و راه انداختن جنگ هاي فرقه اي تلاش مي كند و امروز ملت ما بايد هوشيار تر از هميشه در عرصه جنگ فرهنگي با دشمن مبارزه كند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر وسعت جبهه دشمن عليه اسلام و جريان مقاومت عليه ظلم و استكبار به جنايت هاي رژيم اسرائيل كودك كش اشاره و در رابطه با جنگ غزه تاظهار داشت: اسرائيل در جنگي كه در جبهه اي به مساحت نصف شهرستان نظرآباد، ناكام مانده است.

سردار نقدی در خصوص نشانه هاي عقب ماندگي و محروميت هاي رفاهي قبل از انقلاب تاكيد كرد: حلبي آبادها را در جنوب تهران به ياد آوريد. آن دوران كه وضعيت بهداشت اسفبار بود و مسئولان كشور به لحاظ عدم اعتبار سياسي، پايين بودن كيفيت آموزشي در دانشگاه هاي كشور و عدم ابتكار عمل، مجبور شدند كادر پزشكي مورد نياز را از كشورهاي هند و بنگلادش تأمين كند.

وي با اشاره به جانفشاني هفت هزار شهيد زن در كشور و تلاش براي اكرام و رساندن جايگاه زن به مقام اصلي اش، افزود: در گذشته حدود 80 درصد زنان ايراني بي سواد بودند اما امروزه دو ميليون دانشجوي خانم و 10 هزار استاد زن، ثمره انقلاب و خون شهدا و نتيجه ثبات اجتماعي و سياسي در كشور است.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با اشاره به قدرت دفاعي امروز ايران در جهان و مقايسه آن با دوران قبل از انقلاب خاطرنشان كرد: وجود 12 فروند هواپيماي قاره پيماي 747 مخصوص حمل بار كه قابليت حمل تانك را دارد، نشان دهنده وابستگي ما به آمريكا در گذشته بوده است، چرا كه اين هواپيماها براي انتقال تجهيزات و ادوات سنگين به آمريكا جهت انجام تعميرات در اختيار ايران گذاشته شده بود و مستشاران نظامي آمريكايي حتي اجازه باز كردن يك پيچ هواپيما را هم به متخصصان ايراني نمي دادند.

سردار نقدی با بيان اينكه مقاومت مردم ايران در طول مبارزات انقلاب و جنگ تحميلي تبديل به الگويي بي نظير براي مردم لبنان و فلسطين شده است، بیان کرد: ارتش اسرائيل چهارمين ارتش مجهز دنياست؛ اما چهل روز است در غزه اي كه مساحت آن نصف شهرستان نظرآباد است، در برابر مقاومت مردم غزه ناكام مانده است. اين مقاومت و موفقيت ها محصول تأسي به اسوه هاي ايثار و از خود گذشتگي شهدا و مقاومت رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس است. امروز اين ميراث گرانبها و دستاورد عظيم به دنيا صادر شده است.

وی با اشاره به ناكامي دشمن در جنگ سخت و تلاش براي سست كردن پايه هاي اعتقادي جوانان، عنوان كرد: امروز 166 شبكه ماهواره اي فارسي زبان عليه نظام راه اندازي كرده اند كه بودجه و هزينه برخي از آنها با بودجه كل صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برابري مي كند. تأسيس شبكه هاي فارسي زبان خبري و ده ها شبكه ماهواره اي ديگر نيز مأموريتي براي براندازي نظام ايران اسلامي است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه حتي مردم انگلستان هم به ماهيت فاسد، تفرقه افكن و دروغ پراكن شبكه بي بي سي پي برده اند اظهار داشت: مردم انگليس به همين علت بر عليه دروغ هاي اين شبكه تظاهرات به راه انداختند، چون در جريان جنايات اسرائيل كودك كش و مقاومت مردم غزه دريافتند اين شبكه و امثال آن اخبار غزه را برعكس و با چاشني دروغ تحويل ملت ها مي دهند.

سردار نقدی هدف از راه اندازي و اداره شبكه هاي فاسد اينترنتي و ماهواره اي را به ذلت كشيدن ملت ها دانسته و تصريح كرد:. پس از نظرسنجي از مخاطبان شبكه هاي ماهواري مشخص شد، فقط پنج درصد مخاطبان از اين رسانه، استفاده علمي مي كنند. طي همين تحقيقات مشخص شد مخاطبان به طور معمول روزانه چهار ساعت از وقت خود را درگير برنامه ها و فيلم هاي غير اخلاقي پخش شده از اين شبكه ها كرده اند.

وي با تصريح به اينكه تماشاي فيلم هاي غير اخلاقي باعث بروز بلوغ زودرس كودكان، بي اعتمادي همسران به يكديگر و افزايش آمار طلاق در جامعه است، خاطر نشان كرد: امروز اروپا به بزرگترين بلاي تاريخ مبتلاست و آن بلا نابودي نسل شان است. رشد منفي جمعيت در اروپا بخاطر بي بند و باري، فساد اخلاقي و همجنس بازي و رويكرد روابط جنسي صرفا مبتني بر شهوت، باعث ركود نرخ رشد جمعيتي در اروپا شده است.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با بيان جمله اي از امام (ره) كه فرمود؛ مسئله مواد مخدر يك توطئه استكباري است گفت: نابود كردن تقوي، ايمان و معنويت جوانان و مردم با ابزار اعتياد، تصميم پليد دشمن است. آنها درصدد قطع و انحراف نيروي جوان از انقلاب هستند و براي اين كار از هيچ تلاشي مضايقه نمي كنند. گواه اين جمله وارد كردن انواع مواد مخدر و توزيع آن ميان مردم ايران به ارزش دو صدم قيمت واقعي آن است.

کد N468397

وبگردی