آفتاب
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

مقاومت صحیح ترین گزینه است/جنگ هنوز پایان نیافته و با اشکال مختلف ادامه دارد

مقاومت صحیح ترین گزینه است/جنگ هنوز پایان نیافته و با اشکال مختلف ادامه دارد

شلح با تاکید بر ضرورت نهایی شدن گزینه مقاومت به عنوان صحیح ترین گزینه در برابر اشغالگران تاکید کرد از حالا به بعد دیگر جایی برای مذاکرات سازش وجود ندارد و توافق منفور اسلو کان لم یکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رمضان عبدالله شلح دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک کنفرانس مطبوعاتی در بیروت در واکنش به پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی در جنگ 51 روزه تاکید کرد به تمام نیروهای مقاومت می گویم که شما معجزه ای را محقق کردید و جهان را حیرت زده و دشمن را سردرگم کردید.

وی خاطر نشان کرد مقاومت به تمام جهان اعلام کرد که فلسطین قابل فراموشی نیست و جنایتی که دشمن در حق آن مرتکب شد، غیر قابل بخشش است.

شلح گفت مقاومت اثبات کرد که تکیه کردن بر آن، به جا و شایسته بود.

وی با بیان اینکه، ما آغازگر این جنگ نبودیم و فقط از خود دفاع کردیم، خاطر نشان کرد جنگ علیه حماس، جنگ علیه جهاد اسلامی و فتح و جبهه خلق و ملت فلسطین با تمام گروههایش است.

وی گفت این جنگ را رژیمی که یکی از قوی ترین ارتش های جهان را در اختیار دارد، علیه مردم بی دفاعی به راه انداخت که سالهاست در محاصره قرار دارند.

شلح خاطر نشان کرد از همان روز اول جنگ گفتیم که پیروز خواهیم شد و شرکای مقاومت و رهبران آن هم تاکید کردند غزه پیروز شده است.

وی ازود هر کس درباره پیروزی مقاومت شک دارد، باید به رژیم صهیونیستی نگاه کند و به رسانه های اسرائیلی توجه کند.

شلح گفت به اسرائیلی ها می گویم که باید خجالت بکشید، زیرا شما دولتی دارید که قدرتمندترین جنگنده های خود را برای کشتار زنان و کودکان ما می فرستد.

وی خاطر نشان کرد جنگ هنوز پایان نیافته و با ابزارها و اشکال مختلف ادامه دارد.

دبیرکل جهاد اسلامی گفت باید همواره مراقب رفتار دشمن باشیم و با احتیاط کامل رفتار کنیم.

وی افزود ماموریت بازسازی غزه، ماموریت بسیار بزرگی در برابر ما و جهان است.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت از تمام کسانی که در کنار ما قرار گرفتند به ویژه ملتهای آمریکای لاتین تشکر می کنم.

شلح با تاکید بر ضرورت نهایی شدن گزینه مقاومت به عنوان صحیح ترین گزینه در برابر اشغالگران تاکید کرد از حالا به بعد دیگر جایی برای مذاکرات سازش وجود ندارد و توافق منفور اسلو کان لم یکن است.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت برخی در منطقه که شناخته شده هستند، از مقاومت حمایت می کنند، ما به وحدت موضع نیاز داریم، تصمیم خود را به عنوان مقاومت فلسطین اتخاذ کرده ایم که نبرد ما فقط با اسرائیل است.

وی افزود تجارب سابق ما را وادار می کند که هوشیار باشیم، زیرا اسرائیل برای هیچ کس ارزشی قائل نیست.

وی در خصوص مصر هم گفت برادران مصری ما گفته اند که گذرگاه رفح موضوعی است که فقط به فلسطینی ها و مصری ها مربوط است.

شلح تاکید کرد همه باید اطمینان پیدا کنند که هرگز اجازه نخواهمیم داد که سلاح مقاومت و توانمندیهای نظامی اش، در میز مذاکرات مطرح شود.

وی گفت از نظر ما هیچ مانعی ندارد که حکومت ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان در گذرگاه رفح حضور داشته باشد.

دبیرکل جهاد اسلامی افزود بازسازی غزه، مستلزم تلاشهای بین المللی، عربی و اسلامی است.

شلح با بیان اینکه ملت فلسطین، بزرگترین پیروزی را در تاریخ خود در بدترین شرایط منطقه بر رژیم صهیونیستی محقق کرد،خواستار قرار گرفتن همه در سنگر مقابله با دشمن شد.

کد N468322

وبگردی