آفتاب
یک فعال دانشجویی:

دولت در یک سال گذشته عملکرد قابل دفاعی داشته است

دولت در یک سال گذشته عملکرد قابل دفاعی داشته است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت: با در نظر گرفتن ابعاد کلان عملکرد دولت می‌توان گفت، آقای روحانی و وزرایش در یک سال گذشته عملکرد قابل دفاعی داشته‌اند.

محمدحسین صالح‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قبل از هر صحبتی در زمان نقد کردن یک دولت اول باید پرسید که آیا عملکرد دولت‌ طی سال گذشته قابل دفاع بوده است و یا خیر. جواب من این است که با توجه به ابعاد متفاوت حوزه کاری دولت، عملکرد مثبتی داشته است.

وی با بیان این‌که این "دولت هم مثل همه دولت‌ها نقاط ضعف و مثبت را کنار هم دارد"، گفت: اولین نقطه ضعفی که نه تنها مردم، بلکه خود رئیس جمهور نیز به آن اذعان دارد، بحث هدفمندی یارانه‌ها و توزیع سبد کالا بوده است که برای اولین بار یک دولت برای عملکرد اشتباهی از مردم عذرخواهی کرد.

این فعال دانشجویی با اشاره به قدرت دولت در کنترل تورم، خاطرنشان کرد: دولت نه تنها توانست طی مدت زمان کوتاهی تورم را کنترل و اقتصاد را به سوددهی برساند، بلکه توانست همزمان کنترل رکود را هم در دست گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت انسجام دولتمردان در برابر مخالفان، گفت: با وجود این‌که وزارت علوم عملکرد مناسب و مثبتی داشت، اما متأسفانه برکنار شد. من از همین جا می‌گویم که این اتفاق برای وزارت‌خانه‌های دیگر دولت هم رخ خواهد داد. ممکن است مجلس وزارت آموزش و پرورش را برای استیضاح بعدی برگزیده باشد.

این فعال دانشجویی افزود: اما مردم و دانشجویان نگران این روز نباشند؛ چرا که رئیس جمهور گفته بودند که نفر بعدی نیز در همین چارچوب ادامه خواهد داد و باز دوباره نشاط به دانشگاه باز می‌گردد.

انتهای پیام

کد N468220

وبگردی