آفتاب

آیت الله خاتمی:مذاکره کنندگان پایبند به خطوط قرمز هستند

آیت الله خاتمی:مذاکره کنندگان پایبند به خطوط قرمز هستند

همدان - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از تخریب های صورت گرفته علیه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره کنندگان خود را پایبند به رعایت خطوط قرمز می دانند.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ˈاحمد خاتمیˈ شامگاه سه شنبه در جمع بسیجیان شهر همدان گفت: امام راحل (ره) و خلف شایسته ایشان رهبر فرزانه انقلاتب همواره حامی دولت بوده اند.

وی افزود: حمایت رهبری از دولت به معنای نقد نکردن عملکرد دولت نیست بلکه دوستداران نظام و انقلاب باید منصفانه در کنار بیان خدمات صورت گرفته به دور از تخریب به نقد عملکرد دولت نیز بپردازند.

وی با ذکر اینکه مذاکره کنندگان خود را پایبند به خطوط قرمز می دانند خطاب به منتقدان بیان کرد: شما را نصیحت می کنم که در اظهارات خود به گونه ای عمل نکنید که ولایت فقیه زیر سوال برود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:برخی منتقدین می گویندˈمذاکره کنندگان کشور را فروختندˈدرحالیکه این تعابیر با فرمایشات رهبری در زمینه تیم مذاکره کننده سنخیتی ندارد.

آیت الله خاتمی باتاکیدبراینکه منتقدین به مواضع رهبری فرزانه انقلاب دقت کنند تصریح کرد: مگر باوجود رهبری شایسته و توانمند که سکان هدایت آن را بر عهده دارد می توان ادعا کرد که مملکت به فروش رفته است.

وی افزود:گرچه رهبر فرزانه انقلاب از نقد سازنده ممانعت نکرده اند ولی برخی نقدهای صورت گرفته در زمینه مذاکرات درست نیست.

وی اضافه کرد: اقدام دولت در زمینه طرح نظام سلامت و بیمه سلامت ستودنی است و باید از این اقدام شایسته دولت تقدیر کرد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری همچنین برنامه دیدار رییس جمهوری با خانواده شهدای گرانقدر را نیز یک حرکت شایسته تقدیر دانست.

وی ولایت فقیه را شاخص اصلی در حرکات سیاسی ذکر کرد و گفت: شجره طیبه صالحین باید بازوی انقلاب باشد و از گرایش به احزاب و باندهای سیاسی بپرهیزد.

آیت الله خاتمی اضافه کرد: گرایش به احزاب و گروه های سیاسی تابلو دار و بی تابلو، سم مهلکی برای شجره طیبه صالحین است و قرار گرفتن در این مسیر سرآغازی برای افول شجره طیبه صالحین خواهد بود.

آیت الله خاتمی ،عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری همچنین از دوم شهریورماه جاری به مدت سه شب در سلسله نشست های ترویج سبک زندگی اسلامی در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد مهدیه همدان به ایراد سخنرانی پرداخت.

7525/576/1547
کد N468007

وبگردی