آفتاب
وزیر دادگستری:

اگر می خواهیم طمع دشمن را قطع کنیم باید با برنامه و تدبیر پیش برویم

اگر می خواهیم طمع دشمن را قطع کنیم باید با برنامه و تدبیر پیش برویم

تهران بزرگ - ایرنا- وزیر دادگستری گفت: اگر می خواهیم طمع دشمن در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و تحریم ها را قطع بکنیم باید با برنامه ریزی حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار افزود: خدمت کردن به مردم در نزد خداوند متعال از جایگاه و عزت خاصی برخوردار است و امروز من و شما خدمتگزار مردم هستیم و این افتخار بزرگی است.

وی افزود: ایثارگری های ملت ایران بخصوص در دوران دفاع مقدس، دشمنان نظام اسلامی را مایوس کرده است و تفکر دینی و فرهنگ اسلامی جایگاه بزرگی در نزد ملت ایران دارد و در هر کجا که فرهنگ ایثار الهام گرفته از فرهنگ دینی باشد، بسیار ارزشمند است .

پورمحمدی افزود: هفته دولت، هفته قوه قضائیه و روز مجلس الهام گرفته از مکتب ایثار و شهادت است و همه روزها و ایام بزرگ مزین به نام شهدای والا مقام است.

وی با بیان این که هفته دولت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: چه زیباست که ایام تاریخی ایران اسلامی، استوار بر فرهنگ ایثار و شهادت است .

وزیر دادگستری اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی در صدد است از منابع و اعتبارات به نحو شایسته و کارشناسانه برای توسعه و آبادانی کشور بهره بگیرد و از شعار زدگی دولت های گذشته پرهیز کند.

وی افزود: در سال های گذشته قرار بود به رشد اقتصادی هشت درصد برسیم اما به دلیل نبود برنامه با رشد منفی نرخ 6.8 درصد مواجه بودیم .

پورمحمدی ادامه داد: بی برنامه گی در مسائل اقتصادی دشمن را به طمع می دارد و اگر ما می خواهیم تحریم ها را بی اثر کنیم باید برنامه داشته باشیم و از شعار زدگی پرهیز کنیم.

وی ادامه داد:دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی می خواهد کاری انجام دهد که دستاوردهای بزرگی در کشور بوجود بیاورد و تحقق برنامه دولت نیازمند زمان و صبوری ملت است و با این روش آینده روشنی در پیش داریم .

وزیر دادگستری تاکید کرد: ملت ایران با صبوری، وحدت و انسجام و ایثار از دولت حمایت می کند و این نگاه ما را تا رسیدن به اهداف نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی مصمم می کند.

فرماندار شهرستان شهریار در این جلسه گفت: شهرستان شهریار با جمعیت بالغ بر 750 هزار نفر با هفت شهر و اقامه پنج نماز عبادی و سیاسی جمعه و بیش از یکصد و پنجاه هزار نفردانش آموز و دانشجو، بیست هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی و هشتصد واحد تولیدی کوچک و بزرگ از جایگاه ویژه ای در استان تهران برخوردار است .

ˈهمت الله هادیزادهˈ افزود: به لحاظ مهاجر پذیر بودن این شهرستان برای پاسخگویی به نیازهای مردم توجه مسوولان نظام را می طلبد.

م /7409/ 699/ 605
کد N467583

وبگردی