آفتاب

زمان صدور رای پرونده محمدرضا رحیمی

زمان صدور رای پرونده محمدرضا رحیمی

وکیل‌مدافع محمدرضا رحیمی گفت که رای پرونده موکلش هنوز صادر نشده است.

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: صبح امروز به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران مراجعه کردم و آنجا به من اعلام شد که رای پرونده محمدرضا رحیمی هنوز صادر نشده است.

وی در پاسخ به احتمال رسانه‌ای شدن‌ صد‌ور رای قبل از مطلع شدن خود از این موضوع گفت: اگر رای صادر شود من از موضوع مطلع خواهم شد ولی برای پی بردن به مفاد حکم باید به شعبه رسیدگی کننده مراجعه کنم.



به گزارش ایسنا، پس از صدور کیفرخواست برای محمدرضا رحیمی در روزهای پایانی سال 92 پرونده معاون اول محمود احمدی نژاد برای رسیدگی به اتهاماتی که تاکنون رسما از آنها نامی برده نشده است به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.


این شعبه به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی در روزهای سوم و هفدهم خردادماه 93 به اتهامات رحیمی رسیدگی کرد. قاضی محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران اخیرا اعلام کرد که اوایل شهریور ماه حکم این پرونده صادر می‌شود.
بر اساس این گزارش، دادستانی تهران شنبه چهاردهم دی ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و او در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.

محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری دوازدهم اسفند در پاسخ به سئوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود 25 یا 29 عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.



انتهای پیام




کد N467509

وبگردی