آفتاب

دامادی:‌بدنبال احیای سازمان ملی جوانان هستیم

دامادی:‌بدنبال احیای سازمان ملی جوانان هستیم

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به اینکه در مجلس به دنبال احیا سازمان ملی جوانان هستیم، تصریح کرد: حوزه جوانان نادیده گرفته شده است و هنوز برنامه مدونی برای آنان طراحی نشده لذا همه باید کمک کنند تا در حوزه جوانان نیز کارهای مهمی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، محمد دامادی صبح امروز 4 شهریور ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ساری، گفت: احمد سعادتمند به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان زحمات زیادی را برای ورزش کشیده، اما مدیرکل جدید نیز فردی توانمند هم در حوزه ورزش و هم در حوزه مدیریتی است و با این انتصاب امیدواریم مازندران به جایگاه اصلی خود برسد.

وی با اشاره به اینکه توقع مازندرانی‌ها جایگزینی بهترین ها جای بهتر است، افزود: اگر مجلس و دولت کمک نکنند، صدا و سیما حق ورزش را ندهد و اگر سرمایه دار پای کار نیاید، در این شرایط انتظار معجزه از مدیران را نباید داشت.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از قبل ورزش می توان ارز آوری داشت، اظهارکرد: ما ورزشکار را تربیت می کنیم ولی برای اعزام این فرد به مسابقات بودجه ای را تخصیص نمی دهیم، در این حالت نمی توان توقع داشت که خانواده جهت حضور فرزند خود در مسابقات از سبد مالی خود هزینه کند.

وی با اشاره به اینکه از استانداری مازندران می خواهیم تا زمینه حضور صنعت را در ورزش استان محیا کند، افزود: سالها گفتیم که صنایع به ورزش کمک کنند، سال قبل این امر محقق شد، ولی بعضی از مدیران بعد از این امر نامه نگاری کردند که چرا چنین اتفاق و خرجی صورت گرفته است.

دامادی با اشاره به اینکه در مجلس به دنبال احیای سازمان ملی جوانان هستیم، تصریح کرد: حوزه جوانان نادیده گرفته شده است و هنوز برنامه مدونی برای آنان طراحی نشده لذا همه باید کمک کنند تا در حوزه جوانان نیز کارهای مهمی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در امور ورزش فقر برنامه‌ریزی داریم،افزود: از کارشناسان و خبرگان عرصه ورزش در راستای ایجاد بانک اطلاعات ورزش استان به کارگیری شود.

انتهای پیام

کد N467475

وبگردی