آفتاب
تاج الدین:

تامین اجتماعی در جهت تعامل بیشتر با مردم تلاش می‌کند/ کسب درآمد 44 هزار میلیارد تومانی

تامین اجتماعی در جهت تعامل بیشتر با مردم تلاش می‌کند/ کسب درآمد 44 هزار میلیارد تومانی

قم - خبرگزاری مهر: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: ما تلاش می‌کنیم در سایه دولت تدبیر و امید و سیاست‌های مقام معظم رهبری فعالیت‌های خود را انجام داده و در جهت کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مخاطبان اقدامات موثر‌تر و بهتری را به کارگران و کارفرمایان و همه بیمه شدگان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن تاج الدین در مراسم افتتاح چهارمین شعبه تامین اجتماعی قم که در منطقه نیروگاه و با حضور استاندار و معاونان استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بیش از نیمی از مردم کشور مخاطب تامین اجتماعی هستند و این سازمان خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهد.

وی بیان داشت: 444 هزار میلیارد ریال درآمد در سازمان تامین اجتماعی حاصل می‌شود و چهار هزار میلیارد تومان آن هم توزیع می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: تامین اجتماعی 60 هزار کارمند دارد و به کارگران و بازنشستگان و همه بیمه شدگان خدمات خود را ارائه می‌دهد.

وی افزود: تلاش شده است بر اساس نظر هیئت امنا و با تلاش مدیران به سمت تعامل با تشکل‌های کارگری و مردم پیش برویم و با استفاده از ابزار سیستم‌های نوین در جهت ارتقای سلامت و رضایتمندی مخاطبان فعالیت کنیم.

الکترونیکی کردن برخی امور در تامین اجتماعی

معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: برخی از فعالیت‌ها در تامین اجتماعی به صورت اینترنتی انجام می‌شود تا مراجعه حضوری به سازمان کمتر صورت گیرد.

تاج الدین بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی به دور از نگاه‌های سیاسی و حزبی و در جهت منویات مقام معظم رهبری و تامین عدالت فعالیت می‌کند و در تلاش است تا شان مردم را حفظ کند.

وی یادآور شد: ما تلاش می‌کنیم در سایه دولت تدبیر و امید و سیاست‌های مقام معظم رهبری فعالیت‌های خود را انجام داده و در جهت کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مخاطبان اقدامات موثر‌تر و بهتری را به کارگران و کارفرمایان و همه بیمه شدگان داشته باشیم.

 

کد N467361

وبگردی