آفتاب

افشای توطئه برخی رهبران فتح علیه محمود عباس

افشای توطئه برخی رهبران فتح علیه محمود عباس

گزارشات اسرائیلی‌ از احتمال وقوع "کودتا" علیه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین توسط برخی رهبران جنبش فتح و دیگر رهبران فلسطینی پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، گزارشات فلسطینی به نقل از منبعی در تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کردند که اسرائیل فاش کرده که برخی رهبران جنبش فتح و برخی رهبران دیگر در حال برنامه‌ریزی برای انجام توطئه جدید علیه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هستند.

این اطلاعات نشان می‌دهد که رهبران مذکور در پی تلاش برای سرنگونی تشکیلات خودگردان هستند.

در واقع گزارشات رژیم صهیونیستی از وقوع "کودتای احتمالی" علیه تشکیلات خودگردان فلسطین خبر می‌دهند و متهمان در این مساله سلام فیاض، نخست وزیر اسبق، محمد دحلان از رهبران جنبش فتح و چند رهبر دیگر هستند.

پس از آنکه این خبر طی روزهای گذشته به محمود عباس رسید وی به دستگاه‌های امنیتی فلسطین دستور داد تا اسامی تمامی کسانی که در پی انجام این توطئه نقش دارند را تحت نظارت امنیتی دائم قرار دهند و تماس‌های تلفنی آن‌ها را شنود کنند.

احتمالا مسئولیت نظارت و بررسی این توطئه را توفیق الطیراوی، مدیر اسبق اطلاعات، یاسر عبدربه، عضو کمیته اجرایی و احتمالا با هماهنگی با مروان البرغوثی، یکی از رهبران فلسطینی که از 12 سال پیش در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر بوده است، برعهده بگیرند.

انتهای پیام

کد N467269

وبگردی