آفتاب
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد:

دعوت مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور

دعوت مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی از مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده، آگاهانه و انقلابی خود ، در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم‌شهریور، با آرمان‌های بلند، افق برتر و راه روشن این شهیدان تجدید میثاق کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: هشتم شهریور 1360، شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس جمهور مکتبی، محمدعلی رجایی و نخست وزیر مردمی، حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر توسط منافقان بود.

در سی و سومین سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار، دو یار دیرین امام راحل و انقلاب اسلامی، دو اسوه علم و عمل، تقوا و خلوص شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که از یاران مخلص و باوفای امام راحل و مبارزین انقلاب اسلامی بودند، مراسم گرامیداشتی روز پنج‌شنبه 6 شهریور ماه و همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان انقلاب اسلامی و عموم آحاد و اقشار مردم عزیز و شریف شهر تهران در مهدیه تهران ( واقع در خیابان ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه از ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و همۀ آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم و تمامی گروه ها و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی دعوت کرد تا در مراسم هایی که به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت کرده و با حضور خود ، بر آرمان ها و راه این شهیدان مهر تأئید بزنند.

این شورا از مردم شریف تهران خواست تا با حضور در مراسم یادشده در مهدیه تهران با آرمان بلند شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام

کد N467266

وبگردی