آفتاب
سردار سلامی در واکنش به ورود پهپاد صهیونیستی/

پاسخ ما دیپلماتیک نیست و در میدان پاسخ خواهیم داد/ نظام مقتدر ما قادر است در هر سطحی با دشمن مقابله کند

پاسخ ما دیپلماتیک نیست و در میدان پاسخ خواهیم داد/ نظام مقتدر ما قادر است در هر سطحی با دشمن مقابله کند

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به ورود پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی به کشور گفت: پاسخ ما دیپلماتیکی نیست ما در میدان پاسخ می دهیم و لزوما واکنش هایمان را هم اعلام نمی کنیم ولی اعمال می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه امروز ظهر طی سخنانی در همایش بزرگداشت کارمندان بسیجی که در تالار اجتماعات وزارت کشور برگزار شد با اشاره به ورود پرنده جاسوسی در کشور اظهار داشت: یک پرنده کوچک رادار گریز رژیم صهیونیستی که پیشرفته ترین فناوری پنهان کاری و نامرئی بودن و رادارگریز بودن در تمام اجزای آن به کار گرفته شده بود با سطح مقطع راداری بسیار کوچک در آسمان بزرگ به محض ورود و عبور از مرز این پرنده در رصد و رهگیری سیستم هوایی ما قرار گرفت.

وی افزود: آن را رهگیری کردیم تا سناریویی اطلاعاتی دشمن را کشف کنیم و به محض اینکه متوجه شدیم در موقعیت مناسبی است آن را شکار کردیم.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: این واقعه اگرچه به ظاهر از لحاظ تاکتیکی یک پدیده محدود به نظر می رسید اما پیام های راهبردی دفاعی قدرتمندی به دشمنان ما منتشر می کند.

سردار سلامی تاکید کرد: پاسخ ما دیپلماتیک نیست و ما در میدان پاسخ می دهیم.

وی افزود: لزوما واکنش هایمان را هم اعلام نمی کنیم ولی اعمال می کنیم، واکنش های ما عملیاتی است و دشمن ما آن را می بیند و حس می کند.

جانشین فرمانده سپاه خاطر نشان کرد: نظام ما نظامی مقتدر و توانمند است که قادر بوده در هر سطحی با هر دشمنی به هر وسعتی مقابله لازم را انجام دهد.

ادامه دارد...

 

 

 

 

کد N466883

وبگردی