آفتاب
در پی انتشار نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت؛

سئوال رسایی از وزیر نفت منتفی شد

سئوال رسایی از وزیر نفت منتفی شد

پس از اعلام نتایج قبول شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت در شب گذشته، رسایی از سوال از وزیر نفت منصرف شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در جلسه علنی روز سه شنبه سوال حمید رسایی نماینده مردم تهران از وزیر نفت در دستور کار نمایندگان قرار داشت.

محمد رضا باهنر که ریاست مجلس را برعهده داشت از رسایی خواست توضیحی در خصوص سوالش ارائه کند.

در همین خصوص حمید رسایی نماینده سوال کننده از وزیر نفت در توضیح منتفی شدن سوالش از زنگنه، گفت: سوال از وزیر نفت در دستور کار قرار داشت و امروز از سوی هیات رئیسه نیز به عنوان یکی از دستور کارهای مجلس اعلام شد.

وی با یادآوری تاریخ آزمون استخدامی وزارت نفت و اعلام برخی آمارها در این باره گفت: پس از تعلل وزارت نفت در اعلام نتایج در بیست و هفتم خرداد در کمیسیون انرژی از وزیر نفت این سئوال را مطرح کردیم که چرا نتایج این آزمون استخدامی اعلام نمی شود و اعلام وصول این سئوال در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

رسایی ادامه داد: نیمه شب گذشته وزارت نفت اسامی قبول شدگان آزمون استخدامی را بعد از 10 ماه تاخیر اعلام کرد. خدمت آقای زنگنه اعلام می کنیم چرا زودتر این نتایج را منتشر نکردید و کاری می کنید که مردم بگویند آزمون های استخدامی کشک است.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما دفاع از موکلانمان بوده است، ادامه داد: البته هنوز همه چیز مشخص نیست و وضعیت 700 نفر مشخص نشده است، البته معاون پارلمانی وزیر نفت قول داده است که مسئله را پیگیری کند بنابراین فعلا از سوالم انصراف می دهم.

باهنر در ادامه گفت: امیدواریم وزارتخانه به طور کامل نتایج آزمون استخدامی را پیگیری کند.

وی همچنین خطاب به رسایی گفت: آقای رسایی دلیل نمی شود زمانی که تریبون شما باز شد هر مسله ای را که به یادتان آمد بیان کنید.

 

 

 

کد N466833

وبگردی