آفتاب

زاکانی: نخبگان، جوانان و آحاد مردم امروز چشم به مجلس دوخته‌اند

زاکانی: نخبگان، جوانان و آحاد مردم امروز چشم به مجلس دوخته‌اند

علیرضا زاکانی چالش اخیر مجلس را موضوع هیات نظارت بر مطبوعات عنوان کرد و از هیات رییسه و رییس مجلس درخواست کرد که قانون رعایت شده و بر اساس ماده 218 عمل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نماینده تهران در مجلس در تذکری شفاهی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان، اظهار کرد: چالش اخیر مجلس در انتخاب یک نفر برای هیات نظارت بر مطبوعات است.

وی تصریح کرد: تذکر بنده به هیات رییسه مجلس در مورد رعایت قانون و عدم تضییع حقوق نمایندگان مجلس در کمیسیون‌ها بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس می‌باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: امروز نخبگان، جوانان و آحاد مردم چشم به مجلس دوخته‌اند تا امتحان قانونمداری و عمل به آن را از نمایندگان به ویژه هیات رییسه و رییس مجلس مشاهده کنند.

زاکانی افزود: بزرگ‌ترین تخریب مجلس و سقوط شان آن قانون‌شکنی و بی‌اعتنایی به قانون است لذا از هیات رییسه مجلس و رییس مجلس درخواست می‌شود که در جهت پاسداشت قانون و رعایت حقوق نمایندگان به کمیسیون‌ها حرکت کنند.

وی ادامه داد: مجددا درخواست دارم رییس مجلس با تدبیر خویش به همان طریقی که امروز بارها در مجلس بر اساس ماده 218 آیین‌نامه داخلی عمل شد اقدام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه اظهار کرد: رفتارهای خبرگزاری منتسب به مجلس نه تنها جامعیت نداشته بلکه با جانبداری آشکار، باند بازی و بی‌قانونی را دامن می‌زند و این امر دون شان مجلس است که باید اصلاح شود.

انتهای پیام

کد N466765

وبگردی