آفتاب
سردار سلامی:

پهپاد متجاوز اسرائیلی از لحظه ورود به ایران رهگیری شد

پهپاد متجاوز اسرائیلی از لحظه ورود به ایران رهگیری شد

اینکه برخی می‌گویند این پهپاد از اسرائیل به پرواز درآمده درست نیست زیرا برد آن طوری نیست که بخواهد از سرزمین‌های اشغالی به مرکز ایران آمده و برگردد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاكید كرد: پهپاد رپیم صیهونیستی به محض ورود به کشور رهگیری شد و در موقعیت مناسب آن را هدف قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین سلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای بسیج کارمندان، با اشاره به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در داخل ایران گفت: نیازی به مهندسی معکوس این پهپاد نداریم هرچند قدرت و توان آن را داریم.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند این پهپاد از اسرائیل به پرواز درآمده درست نیست زیرا برد آن طوری نیست که بخواهد از سرزمین‌های اشغالی به مرکز ایران آمده و برگردد، اظهار داشت: ما از مبدا آن به صورت تقریبی مطلعیم ولی فعلا قضاوتی نمی‌کنیم. احتمال دارد از یک پایگاه واسط در کشورهای منطقه به پرواز درآمده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: این پهپاد به محض ورود به کشور رهگیری شد و برای اینکه از نیت اطلاعاتی آنها باخبر شویم، مدیریت شد تا به داخل بیاید و در موقعیت مناسب آن را هدف قرار دادیم.

کد N466762

وبگردی