آفتاب

زاکانی هیات رییسه مجلس را متهم به قانون شکنی کرد

زاکانی هیات رییسه مجلس را متهم به قانون شکنی کرد

ضمناً خبرهای خبرگزاری منتسب به مجلس هم نه تنها جامعیت نداشته بلکه با جانبداری آشکار، باندبازی و بی‌قانونی را دامن می‌زند، لذا خواهش می‌کنم که این امر نیز اصلاح شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس بزرگترین تخریب مجلس و سقوط شأن آن را قانون‌شکنی و بی‌اعتنایی به قانون عنوان کرد و گفت: از هیات رئیسه خواهشمندم که براساس ماده 218 آیین‌نامه عمل کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی که چند روز پیش رییس مجلس را دیکتاتور خطاب کرده بود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: تذکر بنده درخصوص رعایت قانون و جلوگیری از تضییع حقوق نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های آن برابر آیین‌نامه داخلی مجلس است.

وی گفت: امروز نخبگان،‌ جوانان و آحاد مردم چشم به مجلس دوخته‌اند تا امتحان قانون‌مداری و عمل به آن را از نمایندگان، خاصه هیات رئیسه و به‌خصوص ریاست آن مشاهده کنند. بزرگترین تخریب مجلس و سقوط شأن آن قانون‌شکنی و بی‌اعتنایی به قانون است، لذا بنده از هیات رئیسه و به ور خاص از ریاست مجلس تقاضای پاسداشت قانون و رعایت حقوق نمایندگان در کمیسیون‌ها را دارم. از این‌رو خواهشمندم ریاست مجلس با تدبیر خویش به همان طریقی که امروز بارها در مجلس براساس ماده 218 آیین‌نامه عمل شد، اقدام کند.

زاکانی تصریح کرد: ضمناً خبرهای خبرگزاری منتسب به مجلس هم نه تنها جامعیت نداشته بلکه با جانبداری آشکار، باندبازی و بی‌قانونی را دامن می‌زند، لذا خواهش می‌کنم که این امر نیز اصلاح شود.

کد N466761

وبگردی