آفتاب
نماینده مردم جهرم در مجلس:

یارانه نقدی بخشی از نیاز روزمره زندگی مردم را پوشش می دهد

یارانه نقدی بخشی از نیاز روزمره زندگی مردم را پوشش می دهد

تهران - ایرنا - نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی گفت: دولت و نمایندگان مجلس بر این مساله واقف هستند که هنوز دریافت یارانه نقدی در روستاها و شهرهای کوچک، قسمتی از نیاز روزمره زندگی مردم را پوشش می دهد که این بیانگر مشقت سرپرستان خانوار درتامین معاش زندگی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد رضا رضایی کوچی» در نطق میان دستور جلسه علنی روز سه شنبه مجلس، افزود: شرایط اقتصادی بخش عمده ای از جمعیت شهری و روستایی به گونه ای است که لازم است دولت در حوزه اقتصادی با حرکتی گسترده تر و سریع تر برنامه های خود را اجرایی کند.

وی تصریح کرد: دولت باید با مدیریت منابع کشور و با تکیه بر توان داخلی، برای خروج از رکود اقتصادی و کاهش تورم همت ها را مضاعف کند.

نماینده مردم جهرم در بخش دیگری از سخنان خود به مساله کم آبی اشاره کرد و گفت: بحران کم آبی درکشور و در چند استان به طور خاص وارد مرحله تازه ای شده است که برای کنترل این شرایط لازم است برنامه ریزی های مناسب انجام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس دربخش دیگری از نطق خود با اشاره به تحولات در جهان اسلام و شرایط منطقه اظهارداشت: مطالبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور یمن، تحرکات آمریکا،انگلیس، فرانسه و شورای همکاری خلیج فارس برای سرکوب خواسته های مردم توسط شاخه یمنی القاعده، تحولات عراق و تقویت ناامنی در این کشور، مقاومت مردم غزه و تلاش برای انتقال پرونده جنگ غزه از قاهره به شورای امنیت و خنثی کردن مقاومت مردم فلسطین و صدها دیگر از این نمونه پرونده ها، نشان از سیاست های استعماری، ضدانسانی و عدم صداقت آمریکا و هم پیمانان او دارد.

وی اضافه کرد: دولت باید سیاست های کلی ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب در دیدار با سفرا را نصب العین قرار دهد و توجه بیش از حد به مذاکرات خارجی نداشته باشند.

سیام(2)**9189**1336
کد N466712

وبگردی