آفتاب
گروسی در نطق میان دستور:

تولید تنها راه خروج از بحران اقتصادی کنونی است

تولید تنها راه خروج از بحران اقتصادی کنونی است

متاسفانه امروز به خاطر بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه باغات شهریار و ملارد در آستانه خشکی قرار گرفته است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش محرومیت در حوزه انتخابیه‌اش گفت: امید است مسئولان با توجه به وضعیت زندگی مردم تدبیر مناسبی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور کنند.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی در نطق میان دستور خود گفت: با توجه به اولین سالگرد آغاز به کار دولت یازدهم تمامی مسئولان و دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر زمینه بهبود کارکرد دولت را فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد با داشتن باغات فراوان روزی به عنوان ریه استان تهران محسوب می شد تصریح کرد: متاسفانه امروز به خاطر بی تدبیری و بی توجهی مسئولان مربوطه در آستانه خشکی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جمعیتی بالغ بر 800 هزار نفر منتظر احداث و افتتاح بیمارستان‌های شهرستان‌های قدس و ملارد هستند، افزود: در این شهرستان‌ها مردمی را می شناسم که شرمنده فرزندان بیمار خود هستند و از تامین هزینه درمان اندک آنها عاجزند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه توجه به تولید تنها راه خروج از بحران اقتصادی کنونی است افزود: امروز مهمترین مسئله کشور اقتصاد بوده که رهبر عزیز انقلاب از سال 86 تاکنون به صورت مکرر در تمامی پیام‌های سال به آن تاکید کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای بهبود وضعیت اقتصادی تلاش کنیم گفت: توجه به تولید و هدایت نقدینگی به سمت صنعت تنها راهی است که بحران اقتصادی را رفع خواهد کرد.

کد N466654

وبگردی