آفتاب

رسایی، نبویان و کامران گزینه‌های کمیسیون فرهنگی مجلس برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات

رسایی، نبویان و کامران گزینه‌های کمیسیون فرهنگی مجلس برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس توافق کردند تا علاوه بر حمید رسایی و نبویان، حسن کامران را به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های خود برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیش از این کمیسیون فرهنگی حمید رسایی و نبویان را به عنوان کاندیداهای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات به صحن علنی مجلس معرفی کرده بود که این موضوع اعتراضاتی را در پی داشت و برخی نمایندگان معتقد بودند تعداد بیشتری از نمایندگانی که در کمیسیون فرهنگی برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات کاندیدا شده بودند باید به صحن علنی مجلس معرفی شوند.

اختلاف نظرها بر سر انتخاب عضو ناظر مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات موجب تاخیر در برگزاری این انتخابات شد و هیات رییسه مجلس نیز از کمیسیون فرهنگی خواست تعداد بیشتری از کاندیداها را به صحن علنی معرفی کند که نهایتا با تصمیم کمیسیون فرهنگی کامران نیز علاوه بر رسایی و نبویان کاندیدای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات خواهد بود.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در صحن علنی یک نفر از کاندیداهای معرفی شده از سوی کمیسیون فرهنگی را برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N466328

وبگردی