آفتاب

ارتش و ملت عراق برای آزادسازی آمرلی بسیج شدند

ارتش و ملت عراق برای آزادسازی آمرلی بسیج شدند

تهران - ایرنا - گزارش ها از بسیج ارتش و ملت عراق برای آزادسازی ناحیه ˈآمرلیˈ واقع در استان ˈصلاح الدینˈ حکایت دارد که ساکنانش بیش از دو ماه است که در محاصره تروریست های داعش به سر می برند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ˈالعراقیهˈ، نیروهای امنیتی عراق اقدامات خود را به منظور آزادسازی ناحیه آمرلی و پایان دادن به محاصره آن افزایش داده اند.

به دنبال رسیدن تجهیزات نظامی و لجستیکی به بخش طوزخورماتو، ارتش به همراه نیروهای مردمی، خود را برای ورود به ناحیه آمرلی آماده می کنند.

در همین رابطه ˈمهدی تقیˈ رییس کمیته امنیتی شورای استان صلاح الدین در یک گفت وگوی مطبوعاتی اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش عراق به منظور فراهم سازی زمینه برای ورود نیروهای زمینی به ناحیه آمرلی روستاهای نزدیک به این منطقه را از لوث باندهای تروریستی داعش پاک سازی کرده است.

وی تاکید کرد: نیروهای ارتش عراق موفق شده اند که مراکز تجمع گروهک تروریستی داعش در دو روستای ˈالبوحسنˈ و ˈالبوالحوالهˈ را در هم کوبیده و شش خودروی متعلق به تروریست ها را منهدم کرده و سرنشینان آن ها را به هلاکت برسانند.

این در حالی است که نیروهای مزبور اخیرا موفق شده اند شهر تکریت، سد موصل و منطقه العظیم و بخش وسیعی از استان الانبار را از لوث وجود تروریست ها پاک سازی کنند.

خاورم **1487**1275
کد N466311

وبگردی