آفتاب
بذرباش در گفتگو با مهر:

لایحه خروج از رکود در ایام تعطیلات مجلس بررسی می‌شود

 لایحه خروج از رکود  در ایام تعطیلات مجلس بررسی می‌شود

 عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز هیات رییسه گفت: کمیسیون مشترک بررسی لایحه خروج از رکود، در ایام تعطیلات مجلس هم رسیدگی به این لایحه را در دستور کار خواهد داشت. 

مهرداد بذرپاش عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه امروز هیات رییسه مجلس گفت: در جلسه امروز هیات رییسه مقرر شد ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مرکز پژوهش های مجلس با حضور در یکی از اولین نشست‌های بعد از تعطیلات مجلس گزارشی در خصوص مساله اشتغال و صندوق‌های بازنشستگی به نمایندگان ارائه کند.

وی به حضور وزیر کشور در یکی از جلسات مجلس در اواخر آبان ماه و ارائه گزارش درباره مسائل امنیتی کشور اشاره کرد وگفت:در جلسه هیات رییسه همچنین مقرر شد کمیته مشترکی برای لایحه الحاق موادی به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت تشکیل شود و این کمیته در زمان تعطیلات مجلس جلساتی برای بررسی این لایحه داشته باشد تا پس از آغاز مجلس این لایحه در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد.

این عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: همچنین کمیسیون مشترک بررسی لایحه خروج از رکود نیز در ایام تعطیلات مجلس رسیدگی به این لایحه را در دستور کار خواهد داشت تا این لایحه هم بعد از تعطیلی مجلس در دستور کار قرار گیرد.

کد N465441

وبگردی