آفتاب

اذعان رئیس سابق شاباک به توانایی مقاومت

اذعان رئیس سابق شاباک به توانایی مقاومت

تهران - ایرنا - رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با اذعان به قدرت مقاومت تاکید کرد که گروه های مقاومت فلسطین در جنگ اخیر شکست نخورده اند.

ˈگیورا آیلندˈ در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی ˈیدیعوت آحارنوتˈ، ادعا کرد: ارتش اسراییل علیرغم اینکه حدود یک سوم از زیرساخت های موشکی گروه های مقاومت فلسطین را نابود کرده است اما این گروه ها شکست نخورده و فقط دچار ضربه نظامی شده اند.

وی همچنین با اذعان به مقبولیت مقاومت نزد مردم فلسطین و توانایی نظامی بالای نیروهای آن، خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت مانند دولتی در درون فلسطین هستند و پذیرش طرح آتش بس مصر توسط اسرائیل(رژیم صهیونیستی) نشان دهنده آن است که آنها توانسته اند ضربات سختی به اسراییل وارد کنند.

در اثر تهاجم وحشیانه 50 روزه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه، تاکنون دو هزارو 122 فلسطینی شهید و بیش از 10 هزار نفر نیز زخمی شده اند.

نیروهای مقاومت نیز در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی 151 نظامی متجاوز صهیونیست را به هلاکت رسانده اند که ارتش این رژیم هلاکت 64 نفر از آنها را تایید کرده است.

همچنین پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی موجب فرار صهیونیست های شهرک نشین از چندین شهرک و اختلال شدید در روند اقتصادی و کاری صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شده است.

خاورم/1275
کد N465068

وبگردی