آفتاب

سرمایه‌گذاران از بازار مسکن می‌ترسند!

سرمایه‌گذاران از بازار مسکن می‌ترسند!

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک گفت: قدرت ریسک سرمایه‌گذاران پایین آمده و سرمایه‌گذاران محتاطانه به بخش مسکن قدم می‌گذارند.

محمود نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، قضاوت در خصوص طرح خروج از رکود را زود دانسته و اظهار کرد: بعضی وقت‌ها هدف دولت یک بخش خاص اقتصادی است و از سایر بخش‌ها غافل می‌شود اما، اگر چنانچه توجه دولت به بخش مسکن به تدریج صورت گیرد، تحول صد در صدی ایجاد می‌شود، چون یکی از بازارهایی که 150 رسته صنفی به طور مستقیم با آن ارتباط دارد، بخش مسکن است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک اظهار کرد: متأسفانه زمانی که دولت به بخش مسکن توجه می‌کند بازار مسکن متورم می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه مسکن یک شبه به حالت رکود نرفته که با یک تجویز درمانی از رکود خارج شود، گفت: طی یک بازه زمانی دچار رکود شده‌ایم و برای خروج از رکود باید اجازه داد تا امنیت اقتصادی ایجاد شود.

وی ضمن تأکید بر تردید فعالان اقتصادی برای ورود به برخی بازارها، تصریح کرد: متأسفانه سرمایه‌گذاران به خاطر عدم احساس امنیت اقتصادی نسبت به ورود به برخی بازارها تردید دارند.

نوروزی با بیان اینکه این طرح پیشنهادی باید به مرور زمان اجرایی شود، خاطرنشان کرد: قیمت بسیاری از مولفه‌ها در بخش مسکن باید اصلاح و به قیمت‌های مصوب باز‌گردد.

انتهای پیام

کد N464759

وبگردی