آفتاب
علی کفاشیان مطرح کرد؛ 

بعید می‌دانم کی‌روش از ایران برود/ تنها با کارلوس مذاکره می‌کنیم

بعید می‌دانم کی‌روش از ایران برود/ تنها با کارلوس مذاکره می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد روی برخی از بندها هنوز با کارلوس کی‌روش به توافق نرسیده است. وی همچنین گفت: بعید می‌‎دانم کی‌روش از ایران برود اما انگار شما دوست دارید او برود؟

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز در حال مذاکره با این مربی هستیم و چیزی مشخص نیست. این مربی پرتغالی قراردادش را به وکلای پرتغالی نشان داده تا از نظر قانونی مشکلی نداشته باشد اما ما هم یاد گرفته‌ایم قرارداد را به وکلای خود بدهیم تا آنها هم شرایط قرارداد را بررسی کنند و در صورت نداشتن مشکل، قرارداد نهایی امضا شود.

وی با بیان اینکه باید به قراردادی که با این مربی منعقد می‌شود پایند بوده و نسبت به آن پاسخگو باشد، افزود: فدراسیون فوتبال نکات مثبت و منفی قرارداد را باید کاملا بررسی کرده تا در نهایت مشکلی پیش نیاید. در هیات رئیسه هم در این حصوص صحبت کردیم و تا زمانیکه به نتیجه مثبت برسیم این مذاکرات ادامه خواهد داشت. 

کفاشیان با تاکید بر اینکه کارلوس کی‌روش باید تمام شرایط قرارداد را بپذیرد، در مورد اینکه این مربی پرتغالی گفته بود برنده مذاکرات کفاشیان است، تصریح کرد: اعلام کرده بودم برنده این قرارداد خودش است اما برابر خدماتی که کی‌روش به ما می‌دهد، به او  مبلغی را پرداخت می‌کنیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه باید شرایط به گونه‌ای باشد که فدراسیون بتواند پاسخگوی وزارت ورزش، هیات رئیسه و حتی خبرنگاران باشد، در مورد اینکه گفته شده در صورت توافق نهایی در امروز، کی‌روش از ایران می‌رود، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم کی‌روش از ایران برود.

این مصاحبه تکمیل می‌شود...

کد N464717

وبگردی