آفتاب
صالحی در پاسخ به مهر خبر داد:

برگزاری دو مانور زمینی و هوایی در یک ماه گذشته در تاسیسات هسته ای ایران

برگزاری دو مانور زمینی و هوایی در یک ماه گذشته در تاسیسات هسته ای ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی از 2 عملیات زمینی و هوایی طی یک ماه گذشته بر روی تاسیسات هسته ای ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در مراسم افتتاح نمایشگاه خرابکاری صنعتی هسته ای در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره پهپاد اسرائیلی که برای جاسوسی از وطن وارد ایران شده بود، گفت: همان توضیحی که دوستان عزیز سپاهی داده اند تا به امروز کفایت می کند، ضمن آنکه تشکر می کنیم از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با هوشیاری و آمادگی نشان دادند که اهداف دشمن قطعا با بن بست روبرو خواهد شد و ملت ایران، ملت هوشیاری است و دست اندرکاران جمهوری اسلامی ایران به زیبایی و خوبی هم از دستاوردها و هم منافع ملی حفاظت می کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مسئول سازمان انرژی اتمی از طرف خانواده سازمان صمیمانه از کسانی که این اقدام بسیار مهم را انجام داد ه اند، تشکر می کنم.

صالحی گفت: یک ماه پیش مانور بزرگ زمینی در یکی از تاسیسات خود داشتیم و دو هفته پیش نیز یک مانور هوایی داشته ایم که جزئیات آن را روز دیگری مسئولین ذیربط شرح خواهند داد. البته مانور دوهفته پیش بر روی یکی از تاسیسات ما که البته نطنز نبود صورت گرفت و تجربه بسیار گرانقدری بود و تقدیر الهی بود که عزیزان ما در نیروهای مسلح این اقدام شایسته و مهم را انجام دادند.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری کامل و بیداری صیانت کامل از طریق همکاری با مجموعه دست اندرکاران حفظ امنیت و صیانت از تاسیسات هسته ای را انجام می دهد که ان شاء الله مردم مطمئن باشند که همه چیز به خوبی و با اطمینان خاطر پیش می رود.

این خبر تکمیل می شود..

 

 

 

 

 

.

کد N464536

وبگردی