آفتاب

قدردانی صالحی از نیروهای مسلح برای انهدام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی

قدردانی صالحی از نیروهای مسلح برای انهدام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی

تهران - ایرنا - رییس سازمان انرژی اتمی با قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انهدام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: این تقدیر الهی بود که عزیزان ما در نیروهای مسلح اقدامی شایسته و مهم انجام دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ،علی اکبر صالحی روز دوشنبه پس از گشایش نمایشگاه تخصصی مقابله با خرابکاری صنعتی در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و آمادگی نشان دادند که اهداف دشمن بطور قطع با بن بست روبرو خواهد شد و ملت ایران هوشیار است و مجموعه دست اندرکاران به خوبی هم از حاکمیت و هم منافع ملی صیانت می کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: یک ماه پیش مانور بزرگ زمینی در یکی از تاسیسات مان داشتیم و دو هفته قبل نیز مانوری هوایی انجام دادیم که جزئیات آن را در روزی دیگر مسوولان ذیربط شرح خواهند داد.

وی با تاکید بر این که مانور دو هفته قبل بر روی یکی از تاسیسات که البته نطنز نبود، تجربه بسیار گرانقدر بشمار می رود، گفت: جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و بیداری کامل از طریق مجموعه دست اندرکاران حفظ امنیت و صیانت از تاسیسات هسته ای، در حال فعالیت و صیانت است و مردم نیز مطمئن باشند که همه چیز به خوبی پیش می رود.

این خبر در حال تکمیل است...



سیام ** 9012 ** د . الف
کد N464506

وبگردی