آفتاب

با نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر اهواز برخورد شود

با نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر اهواز برخورد شود

رییس اتحادیه معاملات اتومبیل اهواز گفت: مراجع قانونی باید با افرادی که در سطح شهر اقدام به راه‌انداختن نمایشگاه اتومبیل می‌کنند، برخورد کنند.

محمدعلی نیل‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: از سال 84 همه خودروفروشان اهواز را در شهرک خوردوفروشی اهواز متمرکز کردند و با افرادی که در سطح شهر اقدام به راه‌اندازی نمایشگاه خودرو کردند، برخورد و نمایشگاه آن‌ها پلمپ شد.

وی افزود: به‌ تازگی در بعضی از نقاط شهر اهواز عده‌ای از افراد که گویا کارمندان دولت هستند با خرید یک یا دو خودرو پلاک ملی و پلاک منطقه آزاد اروند اقدام به راه انداختن نمایشگاه ماشین در سطح شهر کردند.

رییس اتحادیه معاملات اتومبیل اهواز تصریح‌ کرد: باید با این افراد برخورد قاطع صورت گیرد چرا که این کار علاوه بر ایجاد اختلال در کار ما باعث ناامنی و بی‌نظمی در شهر می‌شود. هرکس در سطح شهر می‌تواند مغازه‌ای را کرایه و اقدام به فروش ماشین کند اما این کار غیرقانونی و زیر نظر اتحادیه نیست.

وی بیان‌کرد: فروش ماشین‌های پلاک اروند به‌ گونه‌ای شده است که همه افراد بدون هیچ سابقه کار در فروش ماشین، اقدام به خرید و فروش این ماشین‌ها می‌کنند و چون این افراد زیرنظر اتحادیه نیستند، اتحادیه نمی‌تواند پیگیر تخلفات آن‌ها باشد.

نیل‌دار ادامه‌داد: برخی از نمایندگی‌های فروش اتومبیل نیز به خرید و فروش ماشین‌های پلاک اروند رو آورده‌اند که باعث ایجاد بی‌نظمی و اختلال در کار فروش ماشین شده‌اند.

رییس اتحادیه معاملات اتومبیل اهواز خواستار ساماندهی فروش ماشین‌های پلاک اروند شد و گفت: اگر کار خرید و فروش ماشین منطقه آزاد اروند زیرنظر اتحادیه صورت گیرد بسیار از مشکلاتی مانند افزایش غیرمنطقی قیمت ماشین و سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین خواستار رسیدگی شهرداری به مجتمع خرید و فروش اتومبیل در اهواز شد و در این خصوص عنوان‌کرد: سالانه مبلغی به عنوان عوارض و مالیات از ما گرفته می‌شود اما هیچ‌گونه خدماتی برای روشنایی، فضای سبز و امنیت مجتمع ارائه نمی‌شود.

نیل‌دار یادآورشد: از چهار ماه گذشته بازار فروش خودرو با رکود مواجه شده‌است.

انتهای پیام

کد N464359

وبگردی