آفتاب
حبیبی در گفتگو با مهر:

دولت برای منتقدین جایگاه معتبری را قائل باشد/ عملکرد دولت در مسائل فرهنگی مثبت نیست

دولت برای منتقدین جایگاه معتبری را قائل باشد/ عملکرد دولت در مسائل فرهنگی مثبت نیست

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: حل مسائل فرهنگی تنها به عهده دولت نیست اما قوه مجریه یک نقش مهم در این مساله دارد و در امور فرهنگی حفظ اصول انقلاب از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

محمد نبی حبیبی دبیر کل موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی مهر در سالگرد هفته دولت با اشاره به نقاط ضعف و قوت عملکرد یکساله دولت یازدهم تصریح کرد: در مجموع تلاش دولت برای حل مشکلات کشور و مردم است و به سهم خود از زحمات دولتمردان تقدیر و تشکر می کنیم.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود:دولت برای منتقدین (سوای تخریب کنندگان) یک جایگاه معتبری را قائل باشد و توجهی به مطالب تخریب گران نداشته باشد و همچنین هر انتقادی را تخریب تلقی نکند.
 
وی در ادامه تصریح کرد:تمرکز دولت بر حل مسائل اقتصادی، یک تمرکز درستی است. تمرکز بر مسائل دیپلماتیک ضمن حفظ اصول و همچنین سعی بر تنش زدایی از نقاط مثبت کارنامه یکساله دولت است.
 
حبیبی در ادامه گفت:مجموع عملکرد دولت در مسائل فرهنگی را مثبت نمی بینیم. دولت در مسائل فرهنگی باید تدابیری کاملا مطابق با اصول انقلاب بیاندیشد و توهم این موضوع را که با روی کار آمدن دولت یازدهم یک نوع بی تفاوتی در حفظ اصول فرهنگی ممکن است ایجاد شود را از بین ببرد.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اظهار داشت: حل مسائل فرهنگی تنها به عهده دولت نیست اما قوه مجریه یک نقش مهم در این مساله دارد و در امور فرهنگی حفظ اصول انقلاب از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
 
وی در پایان گفت:توقع ما این است که دولت، آن دسته از بخش های فرهنگی را که تا به حال در آن نقطه ضعف داشته، به نقطه قوت تبدیل کند.
کد N464131

وبگردی