آفتاب

حمایت قهرمانان پوشالی هالیوود از جنایات صهیونیست ها در غزه

حمایت قهرمانان پوشالی هالیوود از جنایات صهیونیست ها در غزه

گروهی از عوامل و قهرمانان دروغین هالیوود حمایت خود را از جنایات ارتش صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شماری از بازیگران و دیگر عوامل فیلم های هالیوودی در اقدامی تعجب برانگیز از رژیم صهیونیستی به خاطر قتل عام انسان های بی گناه در نوار غزه حمایت کردند. نشریه های آمریکایی مانند بیلبورد، ورایتی و هالیوود ریپورتر طی گزارش هایی از اقدام این افراد وابسته به صنعت روپاپردازی آمریکا خبر دادند.

بر این اساس افرادی مانند "آرنولد شوایتزنگر"، "سیلوستر استالونه" که زمانی قهرمانان پوشالی فیلم های اکشن آمریکایی بوده اند اکنون در دنیای خارج از پرده نقره ای، چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته و با حمایت از جنایتکاران صهیونیست، غیرانسانی بودن مناسبات حاکم بر هالیوود را به نمایش گذاشته اند.

این افراد با امضای بیانیه ای ضمن اعلام حمایت خود از صهیونیست ها مدعی شده اند این شهرک نشینان هستند که مورد تهاجم موشک های مقاومت قرار دارند. بنا بر این ادعا باید از مخفی کردن سلاح در اماکن درمانی و آموزشی توسط نیروهای مقاومت جلوگیری شود. در بین کسانی که این متن را امضا کرده اند نام های سرشناس هالیوود مانند "کلسی گرامر"، "جوئل و بنجی مادن"، "ایوان رایتمن"، "مایکل روتنبرگ" و "مایکل نیمان" به چشم می خورد.

گفته می شود این اقدام در واکنش به حمایت شماری از هنرمندان سرشناس هالیوود از مردم بی دفاع غزه و محکومیت جنایات اسرائیل توسط این افراد انجام می گیرد. پیش از این افرادی چون "خاویر باردم" و "پنه لوپه کروز" زوج هنری در نامه‌ای سرگشاده، حمله‌های اسرائیل به نوار غزه را "نسل کشی" خواندند و آن را محکوم کرده‌اند. همچنین "لولا هررا"، "ادواردو نوریگا"، "رزا ماریا سردا" بازیگران سینما و نیز "پدرو آلمودووار"،"مونتو آرمنداری" و "بنتیو زامبرانو" از فیلمسازان اسپانیایی از دیگر امضاکنندگان این نامه هستند. این اقدام خشم لابی صهیونیستی آمریکا و سرمایه گذاران صهیونیست هالیوود را به دنبال داشت.

کد N463412

وبگردی