آفتاب

حماس: تهدیدات نتانیاهو علیه مردم غزه نمونه بارز جنایت های جنگی است

حماس: تهدیدات نتانیاهو علیه مردم غزه نمونه بارز جنایت های جنگی است

تهران-ایرنا- ˈسامی ابو زهریˈ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) روز یکشنبه تهدیدات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن مناطقی که حماس در آن فعالیت دارد را به مثابه ˈجنایت جنگیˈ علیه غیرنظامیان نوار غزه دانست.

به گزارش پایگاه خبری مصری ˈالیوم السابعˈ، ابو زهری در گفت و گوی مطبوعاتی افزود: تهدیدات اخیر ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان و هدف قرار دادن اماکنی که حماس در آن فعالیت دارد، نمونه بارز جنایت جنگی است که رژیم اشغالگر به صورت سازماندهی شده و هدفمند، علیه غیر نظامیان مرتکب می شود.

وی تاکید کرد که مردم ما از این تهدیدات هراسی ندارند.

نتانیاهو ساعاتی پیش در آغاز جلسه هفتگی کابینه اش با بیان اینکه عملیات نظامی علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد، هشدار داد هر منطقه ای که حماس در آن فعالیت داشته باشد و از آن نقطه اقدام به شلیک موشک به سرزمین های اشغالی کند را هدف قرار می دهد.

هزاران منزل مسکونی در جریان حملات صهیونیست ها به غزه تخریب شده است. نزدیک به 500 هزار نفر در این شهر یک میلیون و 800 هزار نفری در این مدت بی خانمان شده اند.

به گفته مقام های بهداشتی فلسطین، 2 هزار و 108 نفر که اغلب آنها غیرنظامی بودند، در جریان حملات غزه به شهادت رسیده اند. بیش از 400 نفر از شهدا، کودکان بودند.

رسانام**9329**1010
کد N463315

وبگردی