آفتاب

بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها در کمیسیون شورا

بررسی اصلاح قانون انتخابات شوراها در کمیسیون شورا

کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در جلسه عصر امروز یکشنبه این کمیسیون اصلاح قانون انتخابات شوراها را مورد بررسی قرار داد.

دخیل عباس زارع‌زاده مهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قرار است اعضای کمیسیون گزارش اصلاح طرح بازنگری قانون انتخابات شوراها مطالعه کنند تا نظرات آنها در مورد تغییرات ایجاد شده در روز سه شنبه مورد بررسی قرار گیرد و نهایتاً بعد از تصویب در کمیسیون به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون موضوع الحاق شهرک صنعتی علی آباد به پاکدشت یا گرمسار نیز مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً‌ تصمیم گرفته شد که همانند سابق شهرک صنعتی علی آباد جز گرمسار باشد و امور شهرک های صنعتی نیز با تهران انجام شود.

این عضو کمیسیون شوراها از ارجاع موادی از لایحه اصلاح قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به این کمیسیون خبر داد و گفت که مواد مربوط به کمیسیون شوراها در جلسات بعدی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زارع زاده درباره رد طرح انتقال پایتخت از سوی شورای نگهبان نیز گفت که هنوز رد این طرح به مجلس اعلام نشده و این طرح از شورای نگهبان اعاده نشده است.

انتهای پیام

کد N463211

وبگردی