آفتاب
علیزاده‌طباطبایی:

دادگاه تجدید‌نظر فاطمه هاشمی به 17 شهریور موکول شد

دادگاه تجدید‌نظر فاطمه هاشمی به 17 شهریور موکول شد

نماینده دادستان ساعت 10 به دادگاه مراجعه کرد و مدعی بود که قرار بوده دادگاه ساعت 10 شروع شود در حالی که قاضی حکم ابلاغ را به او نشان داد که در آن ساعت 9 به عنوان ساعت شروع جلسه اعلام شده بود. /نماینده دادستان نیز عنوان کرد که دادگاه تجدید نظر نیاز به دو قاضی دارد و چون قاضی دوم حضور نداشت این مساله نیز صورت جلسه شد

وکیل فاطمه هاشمی از تجدید وقت دادگاه تجدیدنظر موکل خود خبر داد و گفت:‌ جلسه بعدی دادگاه تجدیدنظر به 17 شهریور موکول شد.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دادگاه تجدید نظر فاطمه هاشمی که قرار بود امروز در شعبه 54 دادگاه انقلاب تجدید نظر مستقر در دادگاه انقلاب برگزار شود، به ما ابلاغ شده بود که باید در ساعت 9 در جلسه دادگاه حاضر شویم ما هم رای ساعت مقرر در شعبه 54 حاضر شدیم.

وی افزود: متاسفانه تا ساعت 5 دقیقه به 10 موکلم منتظر ماند اما نماینده دادستان در جلسه حاضر نشد برای همین پس از صورت جلسه این مسله موکلم دادگاه را ترک کرد و بنده در دادگاه ماندم.

علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: نماینده دادستان ساعت 10 به دادگاه مراجعه کرد و مدعی بود که قرار بوده دادگاه ساعت 10 شروع شود در حالی که قاضی حکم ابلاغ را به او نشان داد که در آن ساعت 9 به عنوان ساعت شروع جلسه اعلام شده بود.

وی ادامه داد: بر این اساس نماینده دادستان نیز عنوان کرد که دادگاه تجدید نظر نیاز به دو قاضی دارد و چون قاضی دوم حضور نداشت این مساله نیز صورت جلسه شد و جلسه موکل بنده به 17 شهریور موکول شد.

گفتنی است عفت مرعشی و یاسر هاشمی به همراه علی لاهوتی فرزند فاطمه هاشمی وی را در جلسه امروز همراهی می‌کردند.
لازم به ذکر است که فاطمه هاشمی به اتهام توهین به رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود که پس از اعتراض این پرونده به دادگاه تجدید نظر منتقل شد.

 

کد N463136

وبگردی