آفتاب
اختصاصی/

هیات موسس فراکسیون اعتدال تشکیل شد 

هیات موسس فراکسیون اعتدال تشکیل شد 

6 عضو هیات موسس فراکسیون اعتدال تعیین شدند. رئیس فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی افزود: آنهایی که بخاطر تشکیل ندادن فراکسیون حامی دولت بر ما منت می گذارند، باید بدانند که ما بر اساس تحلیل و شرایط کشور با دولت تعامل می کنیم و اگر فراکسیون جدیدی با حضور چند نفر تشکیل شود مشکلات تعاملی دولت و مجلس حل نمی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حال تشکیل هیات موسس فراکسیون اعتدال است بر این اساس علیرضا محجوب نماینده تهران، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، سیدهادی حسینی نماینده قائم شهر، علیرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد و مجید منصوری نماینده لنجان، هیات موسس فراکسیون اعتدال هستند. این در حالی است که پیش از این نیکو نماینده رباط کریم، عابد فتاحی نماینده ارومیه، اسماعیل جلیلی نماینده مسجدسلیمان به دنبال تشکیل فراکسیون جریان سوم و یا اعتدال بودند.

به دلیل عدم حمایت قاطع فراکسیون رهروان از فرجی دانا در جلسه استیضاح اصلاح‌طلبان درصدد تشکیل فراکسیون اعتدال برآمدند.

گفتنی است امروز کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت در واکنش به خبر تشکیل فراکسیون اعتدال گفت:  اگر عده ای علاقه مند هستند فراکسیونی جدید تشکیل دهند خب تشکیل دهند، اما آیا مشکل تعامل مجلس و دولت با ایجاد فراکسیون جدید حل می شود؟

رئیس فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی افزود: آنهایی که بخاطر تشکیل ندادن فراکسیون حامی دولت بر ما منت می گذارند، باید بدانند که ما بر اساس تحلیل و شرایط کشور با دولت تعامل می کنیم و اگر فراکسیون جدیدی با حضور چند نفر تشکیل شود مشکلات تعاملی دولت و مجلس حل نمی شود.
کد N462877

وبگردی