آفتاب

نماینده بروجرد: آمریکا دنبال کاشتن بذر کینه های مذهبی است

نماینده بروجرد: آمریکا دنبال کاشتن بذر کینه های مذهبی است

تهران- ایرنا- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان بحران های ایجاد شده توسط آمریکا در منطقه، گفت: آمریکا با استفاده از ابزار جنگی و سیاسی دنبال کاشتن بذر کینه های مذهبی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، بهرام بیرانوند روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آمریکا پس از شکست اولیه نقشه اش در خاورمیانه، در منطقه غرب آسیا با استفاده از ابزار جنگی و سیاسی در پی ایجاد ناامنی و کشتار مسلمانان منطقه و کاشتن بذر کینه های مذهبی است.

وی ادامه داد: هوشیاری مسلمانان اعم از شیعه و سنی می تواند نقشه آمریکایی ها را ناکام بگذارد و ماشین جنگی مزدوران داعشی را که دست پروده آمریکا هستند، متوقف کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هنوز بعضی می اندیشند که عداوت دشمنان عالم با ایران ناشی از عملکرد این ملت است و آنان نمی خواهند بپذیرند که ذات و خوی استکبار بر دشمنی با جبهه حق و منافع ملت ها استوار است.

بیرانوند اضافه کرد: دلیل آن هم این است که اگر بپذیرند ذات استکبار بر چپاول بنا شده باید در مقابل آن تجهیز شوند و با مدیریت جهادی با کفر درگیر شوند.

وی افزود: کسالت، تنبلی و واهمه سم مهلکی است که مانع جهاد در برابر استکبار می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اشرافی گری و مصرفانه زیستن را مانعی برای رفتار جهادی خواند و گفت: آنها که از جهاد در راه خدا و منافع ملت طفره می روند دنبال ارتزاق اشرافی از جیب فقرای جامعه هستند.

بیرانوند خاطر نشان کرد: حالا که دشمنان ما را رها نمی کنند چاره کار تقویت ساخت درونی نظام و کسب قدرت در زمینه های نظامی و اقتصادی است؛ چراکه اگر قدرتمند نباشیم مورد تاخت و تاز قرار گرفته و زور می شنویم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: براساس سوگندی که نمایندگان مجلس یاد کرده اند ، باید از منافع و مصالح جامعه دفاع نمایند، ولو این که مورد هجمه تبلیغاتی قرار گیرند.

بیرانوند تصریح کرد: قصد نمایندگان از بحث استیضاح و طرح سوال ، پیراستن دولت از آنچه برای دولت حاشیه ساز و برای ملت خسارت بار می باشد، بوده است.

وی افزود: ملتی که کودتا و فتنه 88 را هرگز فراموش نمی کند ؛ چگونه توطئه گران را مجال توطئه و براندازی بدهد؟ کجای دنیا به کودتا گران علیه منافع ملت جایزه می دهند؟ برای رئیس جمهوری زیبنده تر است بر سیاق سخنرانی اردبیل بر انجام وظیفه مجلس و هماهنگی قوا تکیه و تاکید کنند؛البته آنچه در آن خللی ایجاد نمی شود ، اسلام خواهی و صف واحد انقلابی است که پرچم دار عقلانیت انقلابی گری است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این ملت قطعا پشت تئوری های ذلّت بار و تفرقه انگیز متوقف نخواهد شد.

بیرانوند اظهار داشت:اگرمدیری در مسیر منافع ملّت و منطبق بر جهان بینی انقلابی رفتار کند همراه ملت خواهد ماند؛در غیر این صورت به جای خدمت برای مردم خود ایجاد زحمت کرده است؛ ما رئیس جمهوری ایران را از صراط تدبیر و عدالت و البته مقتدر می پسندیم.

وی اضافه کرد: در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی درخواست اکید ما علنی شدن محاکمات از جهت تاثیر در پیشگیری از موارد مشابه است؛ پرونده اخیر که اتفاقا از حیث اتهامات مفصل می باشد به پرونده های بزرگ نفتی خسارت بار مربوط و به فتنه 88 ، سوء استفاده از فروش اطلاعات مربوط است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید دادگاهها علنی باشد تا مردم یقین پیدا کنند برای دستگاه قضا آقازاده و غیرآقازاده فرقی نمی کند و مردم ببینند نظام هزینه زندگی اشرافی قانون شکنان را نمی پردازد.

سیام**7261**1415
کد N462535

وبگردی