آفتاب

رئیس انجمن مسلمانان یونان: داعش توسط آمریکا به وجود آمده است

رئیس انجمن مسلمانان یونان: داعش توسط آمریکا به وجود آمده است

آتن- ایرنا- رئیس انجمن مسلمانان یونان درباره علت وجودی گروهک تروریستی داعش گفت: داعش را آمریکا به وجود آورده تا بیش از پیش به اسلام هراسی درجهان دامن بزند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از آتن، ˈ نعیم القندورˈ روز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه یونانی زبان( نیوز بیست) گفت: آمریکا برای بد نام کردن اسلام و تخریب کشورهای اسلامی، داعش را ایجاد و سازماندهی کرده تا به این وسیله به تبلیغات اسلام هراسی که درجهان راه انداخته، بیش از پیش دامن بزند.

نعیمم القندور همچنین گفت: این گروه های تندرو توسط خود آمریکا به وجود آمده اند. بنابراین اگراین کشور از آنان بخواهد که فعالیت هایشان را تمام کنند، آنان مجبور خواهند شد فورا ًبه جنایات خود پایان دهند.

وی می افزاید: وقتی که طرح آمریکا در سوریه با شکست مواجه شد، افراد گروه جنایتکار داعش را به عراق منتقل کرد. داعش نماینده اسلام نیست و باورهای آنان هیج ارتباطی با اسلام ندارد و به همین دلیل بیش از 95 درصد از رهبران مذهبی جهان اسلام ایده ها ودیدگاه های این گروه را مغایر تعلیمات اسلام دانسته و آن را محکوم کرده اند.

رییس انجمن مسلمانان یونان با اشاره به جنایاتی که رژیم صهیونیستی درنوارغزه مرتکب می شود، گفت: اولویت اول و مهم جهان اسلام، مساله نوارغزه و فلسطین است ولی گروه افراطی داعش تاکنون هیچ موضعی علیه اسرائیل اتخاذ نکرده است وهمین نشان می دهد چه کسانی و با چه هدفی این گروه را بوجود آورده اند.

اروپام**5**462**1485** 1583
کد N462495

وبگردی