آفتاب

بذرپاش: صداوسیما فرصت حضور منتقدان دولت در برنامه‌ها را فراهم کند

بذرپاش: صداوسیما فرصت حضور منتقدان دولت در برنامه‌ها را فراهم کند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر رییس‌جمهور در مورد اینکه دولت رسانه ندارد و نمی‌تواند از خود دفاع کند، گفت: اتفاقا تذکر ما به صداوسیماست که چرا فرصتی برای حضور منتقدان دولت در برنامه‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد بذرپاش در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت در کنار 30، 40 روزنامه حامی و ده‌ها سایت و خبرگزاری و برخی شبکه‌های ماهواره‌ای که از سیاست‌های دولت دفاع جانانه می‌کنند در صداوسیما هم فرصت خوبی برای بیان برنامه‌های خود در اختیار دارد اما می‌گویند دولت رسانه ندارد و نمی‌تواند از خود دفاع کند.

وی افزود: تذکر ما به صداوسیما که چرا فرصت حضور منتقدان دولت در برنامه‌ها داده نمی‌شود و تریبون یک طرفه دست دولت است. اینکه هر شب چند وزیر در برنامه‌های مختلف صداوسیما حضور یابند خوب است ولی کافی نیست چرا که منتقدان هم باید نظر دهند و پیروزی در میدان یکطرفه پیروزی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این روزها باید پرکاری و تحرک بیشتر و بردباری بیشتر در مقابل مشکلات و منتقدان را بیشتر از دولت طلب کرد، یادآور شد: کشورداری امر آسانی نیست و مشکلات کشور هم کم نیست اما باید ظرف‌ها را بزرگتر و سعه صدر را بیشتر کنیم چرا که با کم‌صبری و کم‌طاقتی این بار به سرمنزل مقصود نمی‌رسد.

بذرپاش با تاکید بر لزوم صداقت مسئولان با مردم خاطرنشان کرد: حرف تبلیغاتی ما باید با عمل‌مان یکی باشد؛ چرا که مردم صادقانه سخن گفتن را می‌پسندند. اینکه در تریبون‌های رسمی سخن از تمکین به رای مردم بگوییم و در عمل کارهای خلاف آنچه به زبان آورده شده انجام دهیم امر مطلوبی نیست.

وی یادآور شد: از همکاران نماینده تقاضا دارم دقت کنیم که عده‌ای سعی می‌کنند اختلافات را به داخل مجلس بیاورند و مجلس را با عناوین مختلف مطرح کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه مجلس برآیند نظرات مختلف است و نمایندگان نیز با رای مردم انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: همان‌گونه که رییس‌جمهور از مردم رای می‌گیرد نمایندگان هم از مردم رای گرفتند؛ لذا امیدواریم با مجلس آرام و متین سخن بگویند؛ چرا که مجلس ضعیف انتهایش دیکتاتوری است.

انتهای پیام

کد N462457

وبگردی