آفتاب

سخنگوی کمیسیون فرهنگی: امروز درباره هیئت نظارت بر مطبوعات تصمیم‌ می‌گیریم/شاید تصمیم‌مان تغییر نکند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی: امروز درباره هیئت نظارت بر مطبوعات تصمیم‌ می‌گیریم/شاید تصمیم‌مان تغییر نکند

تسنیم نوشت:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی معرفی گزینه‌‌های هیئت نظارت بر مطبوعات در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت که ممکن است کمیسیون بر نظر قبلی خود، تاکید کند.


حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای نیاوردن نظر کمسیون فرهنگی درباره معرفی 2 گزینه به عنوان گزینه‌های هیئت نظارت بر مطبوعات، گفت: ما به این اقدامی که امروز در مجلس صورت گرفت اعتراض داریم.

او گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی درباره گزینه‌های هیئت نظارت بر مطبوعات تصمیم‌‌گیری خواهیم کرد؛ اگر اعضای کمیسیون فرهنگی بر نظر خود اصرار داشته باشد، تصمیمان را تغییر نخواهیم داد اما اگر نظر دیگری داشته باشند، آنرا اعمال خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که ممکن است کمیسیون فرهنگی گزینه‌های بیشتری را به مجلس معرفی کند تا نمایندگانی که این اصل را مبهم می‌خوانند، نیز تامین شود.

در جلسه علنی امروز مجلس، رئیس مجلس شورای اسلامی نظر کمیسیون فرهنگی را مبنی بر معرفی 2 گزینه به عنوان کاندیدای هیئت نظارت بر مطبوعات را به رای استمزاجی مجلس گذاشت که 100 نماینده مجلس نظر کمیسیون را تائید، 94 نماینده این نظر را رد و 11 نماینده به آن رای ممتنع دادند که بر همین اساس، نظر کمیسیون فرهنگی با کمک آرای ممتنع رد شد.

 

47231

 

کد N462177

وبگردی