آفتاب
وکیل‌مدافع فاطمه هاشمی:

دادگاه برگزار نشد/17 شهریور ماه تعیین وقت مجدد

دادگاه برگزار نشد/17 شهریور ماه تعیین وقت مجدد

وکیل‌مدافع فاطمه هاشمی با بیان اینکه دادگاه تجدیدنظر امروز به علت عدم حضور دو قاضی از سه قاضی و همچنین تاخیر در حضور نماینده دادستان برگزار نشد، گفت: شعبه رسیدگی کننده 17 شهریور ماه را برای رسیدگی تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی پس از خروج از دادگاه با بیان اینکه دادگاه تجدیدنظر با سه قاضی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: در دادگاه تجدیدنظر حداقل دو نفر از قضات باید حضور داشته باشند که در جلسه امروز به علت عدم حضور قاضی دوم دادگاه تشکیل نشد. همچنین نماینده دادستان با تاخیر در این جلسه حاضر شد.

وی با بیان اینکه جلسه بعدی هفدهم شهریور ماه برگزار می‌شود، در مورد اتهامات موکلش، اظهار کرد: صحبتی که خانم فاطمه هاشمی مطرح کردند بیشتر جنبه آرزو دارد تا اخبار به مطلبی که نشر اکاذیب و توهین تلقی شود.

وکیل مدافع فاطمه هاشمی با بیان اینکه جرمی واقع نشده است، ابراز عقیده کرد که ما فکر می‌کنیم کج‌سلیقگی بازپرس باعث شده که کیفرخواست صادر شود و به هر جهت دادگاه بدوی موکل بنده را به شش ماه حبس محکوم کند. امیدواریم در دادگاه تجدیدنظر حکم برائت موکل صادر شود.

انتهای پیام

کد N461924

وبگردی