آفتاب
مدیر کل محیط زیست لرستان؛

افتتاح ۳ خط آنلاین آب و هوا و یک سیستم جدید تصفیه فاضلاب صنعتی در لرستان

افتتاح ۳ خط آنلاین آب و هوا و یک سیستم جدید تصفیه فاضلاب صنعتی در لرستان

خرید سیستم‌های پایش آنلاین کیفی آب یکی دیگر از پروژهایی است که بر حسب نیاز بر روی رودخانه‌های سزار و کریه در شهرستانهای دورود و سراابدوره چگنی در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

مدیر کل محیط زیست لرستان از افتتاح سه خط آنلاین آب و هوا و یک سیستم جدید تصفیه فاضلاب صنعتی در استان در هفته دولت خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فتحی بیرانوند اظهارداشت: با تلاش حوزه نظارت و پایش اداره کل محیط زیست لرستان، که همیشه در حال رصد کیفیت هوای استان بصورت شبانه روزی هستند در هفته دولت تدبیر و امید که در آن مسائل محیط زیست در اولویت است در شهرستان‌های بروجرد –دورود –الیگودرز به امید خدای متعال ۳خط آنلاین آب و هوا و ۱سیستم جدید تصفیه فاضلاب صنعتی افتتاح می‌شود.

وی افزود: کار خرید سیستم‌های سنجده آنلاین کیفی هوا که بر اساس نیاز شهرستانهای تابعه استان لرستان، توسط اداره نظارت و پایش در این ماه صورت پذیرفت، باعث می‌شود تا میزان ذرات میکرون هوا را در این شهرستان‌ها بصورت روزانه و آنلاین داشته باشیم و بتوانیم هنگام وقوع پدیده گرد و غبار پایشی علمی و همچنین پیشبینی لازمی جهت برخورد با این پدیده که متاسفانه چند سالی است که کشور ما به آن دچار شده داشته باشیم، همچنین خرید سیستمهای پایش آنلاین کیفی آب یکی دیگر از پروژهایی است که بر حسب نیاز بر روی رودخانه‌های سزار و کریه در شهرستانهای دورود و سراابدوره چگنی در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

وی افزود: در شهرستان بروجرد که به لحاظ صنعتی دارای کارخانه جات متعددی است، وجود سیستم‌های تصفیه خروجی پساب از ضروریات لازم برای یک کارخانه صنعتی است، بر همین اساس اداره نظارت بر پایش محیط زیست لرستان با همکاری مدیران کارخانه نساجی بروجرد اقدام به راه‌اندازی سیستم تصفیه پساب کارخانه نساجی کردند که به امید خدای متعال در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

کد N461742

وبگردی