آفتاب
سخنگوی سازمان جوانان حزب اسلامی کار :

ارتباط دولت با دیگر قوا مثبت و سازنده بوده است

ارتباط دولت با دیگر قوا مثبت و سازنده بوده است

سخنگوی سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: در یک سال گذشته دولت توانسته رابطه‌ای مثبت را با دیگر قوا در پیش بگیرد و کم لطفی‌های دولت قبل را نسبت به قوای دیگر جبران کرده است.

پیام مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به قبول استیضاح وزیر علوم از طرف دولت مردان اظهار کرد: با توجه به این‌که حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر اساس رای ملت است، آقای روحانی احترام بسیار زیادی برای مجلسی که نمایندگانش مستقیماً‌ از طریق مردم انتخاب می شوند، قائل است.این احترام را در نوع ارتباط مثبت خود با مجلس نشان دادند که نقطه تمایز این دولت با دولت قبلی است.

این فعال سیاسی با تأکید بر تأثیر رابطه صمیمانه دولت و ملت طی یک سال گذشته تصریح کرد:‌یکی از نقاط بسیار مثبت دولت نوع دیالوگ آقای روحانی و صمیمانه و صادقانه بودن عملکرد دولتمردان با مردم بوده است.آقای روحانی راهنمایی های رهبری را مقدمه کارهای خودشان قرار می دهند و با این روش توانسته اند حرف و خواست مردم را با چشم انداز کشور یکی کنند.

وی در ادامه سکوت در مقابل تخریب گران را نقطه ضعف دولت دانست و گفت: من احساس می کنم که دولت مقداری نسبت به مخالفان و تخریبگران و کسانی که الان کارشکنی می‌کنند، سکوت و با آرامش برخورد می‌کند.دولت باید کمی جدی تر با کارشکنان و تخریبگران برخورد کند.

مجرد با بیان این‌که دولت چراغ سبز خود را به دیگر قوا نشان داده است، افزود:‌ ما نمی گوییم که مجلس و دولت باید صد در صد تفاهم نظر داشته باشند که مسلماً‌این نقاط اختلافی است که باعث پیروزی نظام می‌شود، اما حرفمان این است که اگر مجلس انتقادی را هم دارد آن را به همراه راهکار به دولت ارائه دهد مجلس نباید فقط نقاط ضعف را ببیند. این قوه می تواند با رفتار دیپلماتیک نقاط ضعف دولت را به او گوشزد کند و فضای بین خود، دولت و قوه دیگر را متشنج نکند.

انتهای پیام

کد N461501

وبگردی