آفتاب
المپیک نوجوانان - نانجینگ؛

شهبازی مدال برنز ووشو را کسب کرد/ صعود شریفی و محمدی به دیدار پایانی

شهبازی مدال برنز ووشو را کسب کرد/ صعود شریفی و محمدی به دیدار پایانی

روز دوم از رقابتهای ووشو در دومین دوره المپیک نوجوانان با صعود دو نماینده ایران به دیدار پایانی بخش ساندا و کسب مدال برنز توسط محسن شهبازی به پایان رسید. 

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که در شهر نانجینگ چین جریان دارد 5 نماینده ایران در دو بخش تالو و ساندای رقابتهای ووشو به میدان رفتند.  در وزن 60 کیلوگرم ساندای دختران، صبا شریفی در مرحله نیمه نهایی نماینده روسیه را شکست داد و راهی بازی پایانی شد.  وی پیش از این حریف برزیلی را مغلوب کرده بود. شریفی برای کسب مدال طلا با نماینده ویتنام که قهرمان جهان محسوب می شود به مبارزه می پردازد.
 
در وزن 52 کیلوگرم ساندای پسران نیز مهدی محمدی حریف فرانسوی را شکست داد و فینالیست شد تا برای کسب مدال طلا با نماینده چین قهرمان جوانان جهان روبرو شود. ضمن اینکه در وزن 70 کیلوگرم ساندای پسان محسن شهبازی در مرحله نیمه نهایی برابر سانداکار چینی شکست خورد تا به مدال برنز دست یابد.
 
همچنین در بخش تالو امیر دارابی در فرم "تای چی جین" توانست امتیاز 9.4 را ثبت کرده و به عنوان ششمی برسد. در بخش بانوان، حمیده برخور به اجرای تای چی چوان پرداخت که امتیاز 9.11 را ثبت کرد. ملی پوش دختر ایرانی نیز روی سکوی ششم ایستاد. این دو فردا باید بخش دوم این فرم را به نمایش گذارند تا با محاسبه مجموع دو روز، جایگاه نفرات شرکت کننده مشخص شود.
 
تیم ووشو ایران با شش ورزشکار در این دوره از رقابتها حضور پیدا کرده که علاوه بر شریفی و محمدی که برای کسب مدال طلا تلاش خواهند کرد ، پورگنجی ، دارابی و برخور نیز شانس کسب مدال در رقابتهای تالو را دارند. 
 
 
 
کد N461072

وبگردی