آفتاب
در نشست خبری:

دشمنان به دنبال نفوذ و اختلاف میان نیروهای انقلابی هستند

دشمنان به دنبال نفوذ و اختلاف میان نیروهای انقلابی هستند

دبیر کل جمعیت ایثارگران:آنچه که در 18 تیر و در ادامه در سال 88 اتفاق افتاد این است که دشمنان انقلاب و نظام سلطه توانسته اند در نیروهای نظام نفوذ پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران در اولین روز از هفته دولت در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه نقاط قوت دولت یازدهم که دولت دهم فاقد آن بود چه مواردی است، گفت: روحیه توجه به ظرفیت های کارشناسی، روحیه به کارگیری از ظرفیت های مختلف معتقد به انقلاب، روحیه تقویت عقلانیت و روحیه آمادگی مبارزه بی امان دیپلماسی با استکبار جهانی را می توان نقاط قوت دولت یازدهم دانست.البته این روحیه ها دارای مراتبی است که از نظر من اجمالا این زمینه ها زمینه هایی از نقاط قوت دولت یازدهم است.

دبیر کل جمعیت ایثارگران که در یک نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بود، تصریح کرد: قطعا لازم است از تمام تلاشهایی که در طول حدود سی ساله انقلاب انجام شده تقدیر و تشکر کنم و همچنان دوستانی که در دولت یازدهم زحمت می کشند و برای پیشرفت کشور تلاش می کنند خصوصا از کسانی که در صف مقدم مبارزات دیپلماتیک هستند، تقدیر شود. البته تلاش های خوبی هم از طرف دولت شروع شده که قطعا منشا خیر و برکت خواهد بود.

فدایی افزود: دولت یازدهم توانسته فضای آرامی در جامعه رقم بزند. امیدواریم در همین فضای آرام مسائل ریشه ای کشور، به خصوص مسائل اقتصادی حل شود. طبعا دولت تلاش هایی را هم در همین زمینه صورت داده است.

وی با اشاره به چرایی شهادت شهید رجایی و شهید باهنر، افزود: دشمنان با تجهیز کردن، پشتیبانی کردن و حمایت از عناصر ضد نظام از ابتدای انقلاب خواسته اند انقلاب اسلامی را به نابودی بکشانند. اما ملت ایران با قوت و قدرت ایستاد و غلبه نرم افزاری بر سخت افزاری حاصل شد. در دهه 60 آرایش سیاسی ما دوقطبی بود اما دوقطبی که یک طرف نیروهای انقلاب و طرف دیگر دشمنان نظام بودند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران گفت: وقتی خصوصا بعد از جنگ،این مسیر دوقطبی به ضرر آنها تمام شد،استحاله و تهاجم فرهنگی را تقویت کردند و راهکار استراتژی دوقطبی را در انقلاب رقم زدند. برای پیشبرد این راهبرد با یارگیری از نیروهای انقلاب و افرادی که می توانند با نظام سلطه هماهنگی داشته باشند و بسترساز و زمینه ساز برای این نظام سلطه باشند دوقطبی جدیدی شکل گرفت، دوقطبی که مرزبندی آن از اسلام و کفر به داخل نیروهای انقلاب تبدیل شد.

وی اظهار داشت: آنچه که در 18 تیر و در ادامه در سال 88 اتفاق افتاد این است که دشمنان انقلاب و نظام سلطه توانسته اند در نیروهای نظام نفوذ پیدا کنند.

فدایی افزود: قبل از انتخابات ریاست جمهوری نهم، برنامه ریزی جدیدی اتخاذ شد مبنی بر اینکه آقایان مهدوی کنی، هاشمی، ناطق نوری، کروبی در یک سمت حضور داشته باشند تا بتوان میدان را به دست گیرند و منجر به این شود که نیروهای حزب اللهی نتوانند وارد عرصه سیاسی شوند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه نهضت آزادی اعتقادی به روحانیت نداشت، اظهار داشت: آنها فقط برای اینکه در نیروهای حزب اللهی و مومن نفوذ پیدا کنند چنین پیشنهادی را دادند.

وی گفت: در حال حاضر دلالان حوزه سیاسی هم که عناصر فاسد و عناصر نفوذی در آنها هستند مدلی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی طراحی کرده اند که هدف آن تردید برای مردم است لذا این مدل ها پشتوانه عملیات روانی دارد و بسیار پیچیده است.

فدایی افزود: تلاش آنها این است که آقایان خاتمی و هاشمی و سید حسن خمینی را با هم تجمیع کرده و با استفاده از ظرفیت دولت و همچنین با استفاده از نیروهای اصولگرا همچون آقای ناطق نوری و لاریجانی برای پیشبرد اهداف شومشان استفاده کنند. این مدل و مسیر هدف مشترک نظام سلطه و جریان فتنه است.

دبیر کل جمعیت ایثارگران گفت: آنها می خواهند دو قطبی را طراحی کنند تا بین نیروهای انقلاب اختلاف ایجاد شود و در نهایت برآیندی که مورد دلخواهشان است از انتخابات مجلس شورای اسلامی بگیرند.

کد N461022

وبگردی