آفتاب

استاندار ایلام تاکید کرد: ضرورت ورود بخش خصوصی به حوزه بهداشت

استاندار ایلام تاکید کرد: ضرورت ورود بخش خصوصی به حوزه بهداشت

‌استاندار ایلام گفت: ایلام مستعد سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه ایلام، مهندس «محمدرضا مروارید» در مراسم گرامیداشت زادروز حکیم «بوعلی سینا» و روز پزشک اظهار کرد: جامعه پزشکی استان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری دارد.

وی با بیان اینکه ورود بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان استان از ضروریات است، افزود: توسعه در هر منطقه باید همه‌جانبه باشد و تنها باید بخش اقتصادی مورد توجه مسئولان نباشد چرا که حوزه بهداشت و درمان استان نیز با دارا بودن ظرفیت‌های مناسب می‌تواند زمینه ساز جذب سرمایه‌گذار در این حوزه باشد.

مروارید اضافه کرد: تجلیل از پزشکان در ایلام عمل بسیار پسندیده‌ای است چرا که این قشر زمینه زندگی در استان‌های توسعه یافته‌تر کشور را دارند، ولی با این وجود ایلام را برای خدمت انتخاب کرده‌اند‌.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته افراد زیادی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ریاست کرده و رفته‌اند، تاکید کرد: حضور این افراد بجای خود قابل تقدیر است، ولی آثار برجای مانده از آنها بیش از هر چیز دیگری حائز اهمیت است که نمونه آن در ساخت بیمارستان‌های خصوصی بر همگان پیدا است‌.

وی یادآور شد: زمینه‌های بسیار مناسبی در استان برای سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان فراهم شده که البته پزشکان نیز در این زمینه باید پیش‌قدم شوند تا زمینه کار سایرین نیز فراهم شود.

مروارید در پایان به تلاش جامعه پزشکی استان در زلزله اخیر آبدانان اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان و خدمات امدادی و پزشکی به مجروحان، شاهد تلفات جانی در بین مصدومان نبود‌ایم.

‌در پایان این مراسم از پزشکان نمونه استان تجلیل شد.

‌انتهای پیام

کد N460446

وبگردی