آفتاب

ویرانی مسجدی در جدیدترین حملات صهیونیستها در غزه/ شهادت 2095 فلسطینی تاکنون

ویرانی مسجدی در جدیدترین حملات صهیونیستها در غزه/ شهادت 2095 فلسطینی تاکنون

در حالی که حملات نیروهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و در حملات روز جمعه هشت فلسطینی به شهادت رسیدند، جنگنده‌های این رژیم صبح امروز (شنبه) مسجدی را در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز عربی، منابع فلسطینی اعلام کردند: در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه سه فلسطینی از جمله یک زن به شهادت رسیدند.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: یک فلسطینی 47 ساله در حمله هوایی نیروهای اسرائیل به منزلی در مرکز نوار غزه به شهادت رسید و جسد دو شهید دیگر نیز انتقال داده شد.

به گزارش وزارت بهداشت فلسطین، از آغاز دور جدید حملات رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه تاکنون 79 فلسطینی به شهادت رسیده و از آغاز حملات این رژیم تاکنون 2095 فلسطینی شهید و 10540 تن دیگر زخمی شدند.

در حمله‌ جنگنده‌های نیروهای رژیم صهیونیستی به منزلی در شرق غزه بیش از 40 فلسطینی زخمی شدند.

همچنین به گزارش منابع فلسطینی، گروه‌های مقاومت فلسطین 40 موشک را به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند که موجب زخمی شدن سه اسرائیلی شد.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) مسجدی در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند که موجب ویرانی کامل این مسجد و وارد کردن خساراتی به منازل اطراف آن شد.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیروهای رژیم صهیونیستی حدود 100 مسجد را به طور کامل ویران کردند.

انتهای پیام

کد N459438

وبگردی