آفتاب

140 پروژه مخابراتی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید

140 پروژه مخابراتی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید

کرمانشاه - ایرنا - 140 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 383 میلیارد ریال با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این پروژه ها شامگاه جمعه و در آستانه هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل مخابرات استان کرمانشاه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح ها در حوزه ارتباطات سیار، ارتباطات روستایی و فراهم کردن زیرساخت های مخابرات است.

شهاب لطفعلی، تاسیس و توسعه شبکه کابل، ایجاد تلفن خانگی در 111 روستای استان، نصب و راه اندازی ˈکافو نوریˈ و کابل کشی فیبر نوری، ایجاد پورت های پرسرعت ˈای دی اس ال دیتاˈ در 100 روستای استان، ایجاد ارتباط عمومی در 66 روستای زیر 20 خانوار، توسعه پورت های پرسرعت ˈای دی اس ال دیتاˈ، توسعه سوئیچ مراکز تلفن و طرح همکدسازی را از مهمترین این طرح ها اعلام کرد.

وی همچنین نصب و راه اندازی دیزل باطری و شارژر، تاسیس و توسعه ایستگاه ˈبی تی اسˈ تلفن همراه و ˈرپیترˈ، تاسیس سیستم انتقال راه دور، نصب دکل و عملیات ساختمانی و نصب و راه اندازی سایت ˈجی اس امˈ را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که با حضور وزیر ارتباطات به بهره برداری رسید.

در این جلسه که با حضور ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، همچنین مشکلات و مسائل مربوط به حوزه ارتباطات و اطلاعات استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

567**1517
کد N459192

وبگردی