آفتاب

خطیب جمعه کرمان: آبادانی کشور با اتحاد مردم و مسوولان ممکن می شود

خطیب جمعه کرمان: آبادانی کشور با اتحاد مردم و مسوولان ممکن می شود

کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان، اولویت های دولت یازدهم را اقتصاد، علم و فرهنگ برشمرد و گفت: اگر مردم و مسوولان همراه و متحد درصدد آبادی کشورشان باشند این امر ممکن می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمد قاسمی زادهˈدر خطبه های نماز جمعه کرمان با گرامیداشت هفته دولت افزود: نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی بر سه قوه بنا گذاشته شده است که هر سه قوه به نوعی تحت تدبیر، سیاست گذاری و نظارت ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه ای قرار دارند.

وی به نقل از معظم له در مورد رییس جمهوری در آغاز به کار دولت یازدهم، گفت: دکتر روحانی، رییس جمهوری مورد اعتماد و دارای سوابق روشن انقلابی است.

امام جمعه موقت کرمان، تاکید کرد: افرادی که می خواهند، خود را با دولت یازدهم هماهنگ و همراه کنند باید این ویژگی های رییس جمهوری را داشته باشند.

وی گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم به منظور تجلیل از دولتمردان و خدمتگذاران نظام است.

حجت الاسلام قاسمی زاده با اشاره به 30 مرداد روز جهانی مسجد، تاکید کرد: علت نامگذاری این روز هجوم وحشیانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان عالم و آتش زدن این خانه بزرگ الهی بود که متاسفانه این خسارت جبران ناپذیر به پیکره اسلام و مسلمانان عالم وارد شد.

وی همچنین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، به نقل از آن امام بیان کرد: ˈافرادی که نعمات خداوندی را قدر بدانند، خداوند بر نعمت هایشان می افزاید.ˈک/2

7433/8154/ 111
کد N458932

وبگردی