آفتاب
با شرایط آرمانی فاصله دارم؛| 197322

محمودی: انتظارات مردم از والیبال باید منطقی تر باشد/چاره‌ای جز حرکت رو به جلو نداریم

محمودی: انتظارات مردم از والیبال باید منطقی تر باشد/چاره‌ای جز حرکت رو به جلو نداریم

فشار که خیلی زیاد است اما چاره‌ای نداریم و باید رو به جلو حرکت کنیم فقط تقاضا می‌کنم انتظارات مردم یک مقدار منطقی باشد و منطقی‌تر به مسائل نگاه کنند.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است بازیکنان کواچ هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند و در یک هفته‌ای که تا مسابقات قهرمانی مردان جهان در لهستان باقی مانده تلاش می‌کنند تا با هماهنگی و آمادگی کام وارد این رقابت‌ها شوند.

گفتگوی شهرام محمودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*بازی‌های دوستانه‌ای که در امریکا داشتید راضی‌کننده بود؟
بازی‌های خوبی بود و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. فقط دوری راه و خستگی یک مقدار ما را اذیت کرد، اما بازی‌های تدارکاتی با امریکا می‌تواند قبل از مسابقات لهستان برای ما مفید باشد.

*از نتایجی که مقابل امریکا گرفتید راضی هستید؟
شاید خیلی‌ها از این نتایج راضی نبودند، اما تیم ما در دوره بدنسازی بود و از آمادگی کامل دور بودیم و این بازی‌ها برای هماهنگی بچه‌ها خوب بود. نتایج ما در این اردو خیلی خوب نبود، اما امریکا قهرمان لیگ جهانی است و نباید خیلی انتظار داشته باشیم.

*در آستانه مسابقات لهستان شرایط تیم ملی چطور است؟
هنوز به حالتی که همیشه داشتیم، نرسیده‌ایم. امیدوارم به آمادگی برسیم و در این هفته مشکلات ما برطرف شود و با آمادگی کامل وارد مسابقات لهستان شویم.

*در امریکا به میدان رفتی و بازی کردی. شرایط بدنی خودت پس از مصدومیتی که داشتی چطور است؟
بهترم، خدا را شکر خیلی بهتر هستم و در بازی آخر که بازی کردم راضی بودم، اما هنوز با آمادگی کامل فاصله دارم و تلاش می‌کنم در این یک هفته به شرایط آرمانی برسم.

*تیم ملی در لهستان چه هدفی را دنبال می‌کند؟
هدف‌مان این است که ان‌شاءالله از گروه خودمان صعود کنیم و با نتیجه خیلی خوب به مرحله بعد برویم تا در دور بعدی مسابقات راحت تر بازی کنیم. خیلی خوب به مرحله بعد برویم تا در دور بعدی مسابقات راحت‌تر بازی کنیم.

*در لهستان دنبال سکوی جهانی نیستید؟
صددر صد هستیم، اگر از گروه‌مان صعود کنیم چراکه نه؛ اگر از گروه‌مان صعود کنیم صددرصد دنبال سکو هستیم. مسابقات لهستان بسیار مهم است و هم بچه‌های تیم ملی می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند اما گروه‌مان خیلی دشوار است و امیدوارم نتیجه‌ای بگیریم که دل مردم شاد شود.

*انتظارات مردم از تیم ملی خیلی بالاست این انتظارات روی شما فشار وارد نمی‌کند؟
فشار که خیلی زیاد است، اما چاره‌ای نداریم و باید رو به جلو حرکت کنیم. فقط تقاضا می‌کنم انتظارات مردم یک مقدار منطقی باشد و منطقی‌تر به مسائل نگاه کنند. کارمان خیلی سخت است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم که مردم شاد شوند.

کد N458807

وبگردی