آفتاب

سیمئونه: نمی‌توانیم با رئال و بارسا رقابت کنیم

سیمئونه: نمی‌توانیم با رئال و بارسا رقابت کنیم

سرمربی آتلتیکومادرید عنوان کرد خرید‌های رئال‌مادرید و بارسلونا باعث شد کار تیم او برای تکرار قهرمانی خیلی سخت باشد.

به گزارش ایسنا، فصل جدید رقابت های لیگای اسپانیا از فردا با یک دیدار آغاز می‌شود و آتلتیکو مادرید، قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها باید از قهرمانی خود در آن دفاع کند. هر چند خرید‌های پرتعداد تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا کار را برای آتلتیکو سخت کرده است.

دیگو سیمئونه سرمربی آتلتیکومادرید پیش از شروع رقابت‌های لیگای اسپانیا گفت: متاسفانه باید بگویم که با توجه به خرید‌هایی که تیم‌های رقیب ما برای قهرمانی انجام دادند نمی‌توانیم با آنها برای قهرمانی بجنگیم. با توجه به قوانین مالی که یوفا وضع کرده، رقیبان ما بازیکنان بزرگ خودشان را می‌فروشند و بازیکنان بزرگ زیادی را به جمع نفرات خود اضافه می‌کنند. ما قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها هستیم اما نگاهی به بازیکنان ما و رئال و بارسا بیندازید تا متوجه حرف من شوید. تیم من دچار تغییر و تحول زیادی شده و من خیلی از بازیکنانم را از دست دادم. ما دیگر آتلتیکوی سال قبل نیستیم ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم مثل فصل گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. باید صبور باشیم تا تیم دوباره به شرایط خوبی برگردد.

سرمربی موفق آتلتیکو مادرید که علاوه بر قهرمانی در لیگا تیمش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند ادامه داد: رئال و بارسا برخلاف ما دچار تغییر نشدند و علاوه بر آن توانستند چند بازیکن جدید را به جمع نفرات خود اضافه کنند و این کار ما را برای تکرار قهرمانی در این فصل سخت می کند. آنها بازیکنی را در ترکیب خود دارند که 10 برابر بازیکن ما قیمت دارد. ما تیمی هستیم که نمی توانیم 80 میلیون یورو برای یک بازیکن هزینه کنیم. نگاهی به خط حمله بارسا بیندازید، مسی، نیمارو سوآرس و نگاهی به خط حمله رئال مادرید بیندازید، بنزما، رونالدو، رودریگس و گرت بیل، در حالی که در تیم من چنین موضوعی نیست.

انتهای پیام

کد N458728

وبگردی