آفتاب
با اشاره به استیضاح وزیر علوم

دامادی: امیداریم در روند تعامل دولت و مجلس ساییدگی ایجاد نشود

دامادی: امیداریم در روند تعامل دولت و مجلس ساییدگی ایجاد نشود

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به استیضاح وزیر علوم در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس ابراز امیدواری کرد که این موضوع در روند تعامل دولت و مجلس ساییدگی ایجاد نکند.

محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ما پیش از برگزاری جلسه استیضاح اولویت‌های کشور و دغدغه‌های اصلی را تشریح کردیم و گفتیم که بحران آب یا مسائل اقتصادی و مسائل مهم‌تری هستند که باید بررسی شوند اما به هر حال به نظر نمایندگانی که به استیضاح رای دادند احترام می‌گذاریم.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر برای وزارت علوم افزود: وزارت علوم یکی از وزارتخانه‌های حیاتی در کشور است که با جوانان و دانشجویان ارتباط دارد. و ما امیدواریم دانشگاه روندش را با قوت ادامه دهد و خدشه‌ای در این مسیر وارد نشود.

وی افزود: ریل‌گذاری‌ها در حوزه‌های علمی مشخص است، اما گاهی لوکوموتیو و لوکوموتیوران عوض می‌شود، اما مسیر همان است و این طور نیست که با تعویض افراد مسیر علمی کشور کاملا عوض شود.

نماینده مردم ساری در مجلس خاطرنشان کرد: ما امیدواریم هرچه سریع‌تر وزارت علوم مدیر مستقیم خود را بشناسد و مجلس هم به او رای اعتماد دهد و حتی یک روز هم در مسیر علمی کشور وقفه‌ای ایجاد نشود.

انتهای پیام

کد N458727

وبگردی