آفتاب

واژگونی خودرو سواری در بزرگراه امام علی(ع)

واژگونی خودرو سواری در بزرگراه امام علی(ع)

عایت نکردن اصول صحیح رانندگی باعث واژگونی خودرو سواری در بزرگراه امام علی(ع) و مصدومیت چهار سرنشین جوان آن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وقوع این حادثه رانندگی در ساعت 2:40 دقیقه بامداد دیروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 61 و گروه امداد و نجات 4 به بزرگراه امام علی(ع)، پایین تر از بزرگراه ارتش اعزام شدند.

غلامعلی دیر مینا فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: خودروی پراید درمسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی درحال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف و در حاشیه بزرگراه بر روی سقف واژگون شد.

وی با اشاره به مصدومیت و گرفتار شدن هر چهار سرنشین در داخل خودرو سواری، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بی درنگ برای جلوگیری از بروز اتفاقی دیگر، علائم هشدار دهنده دراطراف و طول مسیر نصب كردند و سپس با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، سرنشینان گرفتار به نامهای حسام -د 21 ساله، پویا -ف 22 ساله، امین -ر 21 ساله و مهدی -ح 20 ساله را از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان كرد: پس از انتقال این خودرو به وسیله جرثقیل به پارکینگ وایمن سازی کامل محل حادثه، رفت وآمد خودروهای عبوری دوباره عادی شد.

کد N458635

وبگردی