آفتاب

هنیه: مقاومت‌ ما علیه اسرائیل ادامه دارد

هنیه: مقاومت‌ ما علیه اسرائیل ادامه دارد

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن درخواست از مصر برای مسئول دانستن رژیم صهیونیستی در جنایت‌هایش علیه مردم غزه، گفت: مقاومت ما علیه اسرائیل همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، "اسماعیل هنیه" معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بیانیه‌ای به شهادت رسیدن رهبران گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس را تسلیت گفته و اعلام کرد: ما به همگان اطمینان می‌دهیم که مقاومت ما علیه اسرائیل به سمت پیروزی پیش خواهد رفت و تاریخ جنبش حماس بارها ثابت کرده که در مقابل ترور رهبران خود محکم‌تر خواهد شد و پایدارتر از آن چیزی است که دشمنان تصور می‌کنند.

وی گفت: جنگ میان ما و دشمن همچنان ادامه دارد و اگرچه امروز اسرائیل موفق شد رهبران ما را ترور کند اما اسرائیل از آغاز جنگ به خاطر حملات گردان‌های قسام و گروه‌های مقاومت بهای سنگینی را پرداخت کرده است و مجاهدان ما توانستند به ارتش اسرائیل خسارت زیادی وارد کنند.

هنیه خاطرنشان کرد: به تمامی افرادی که خواهان برقراری آتش‌بس هستند توصیه می‌کنیم که دورویی و حیله رژیم صهیونیستی، سهل‌انگاری و تعلل ورزیدن و ادامه حملات اسرائیل به کودکان و زنان فلسطینی و جنایت های آن را به همگان اعلام کنند.

هنیه همچنین از مصر خواست تا اسرائیل را مسئول جنایت‌ها علیه مردم فلسطین در غزه بداند و مسئولان اسرائیلی را وادارد تا خواسته‌های مشروع فلسطینیان را بپذیرند.

وی تصریح کرد: مردم ما به کمتر از توقف حملات اسرائیل و برداشتن محاصره از نوار غزه راضی نخواهند شد.

رژیم صهیونیستی در دور جدید حملات خود به نوار غزه که از روز سه‌شنبه آغاز شد، سه تن از رهبران گردان‌های عزالدین قسام را در منطقه "ال السلطان" در جنوب رفح واقع در نوار غزه به شهادت رساند.

انتهای پیام

کد N458574

وبگردی